Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och har ångest. Är "glad" över att jag vet att det är min klassiska höst-depp med en side of PMS och överarbetning/stress. Har börjat ta lite Atarax och mina sömntabletter så förhoppningsvis hjälper det lite att jag får sova ordentligt.
Har precis gjort klart dagens att göra-lista (denna vecka är fruktansvärd, 2 inlämningar, 2 tentor och 1 seminarium) så nu slö-surfar jag på Buke och halvkikar på SOS Gute och längtar hem/tillbaka till ön!
 
Konstigaste tinderdejten jag har varit på var en jag blev hembjuden till snubben i fråga. Och han sitter och spelar dataspel och pratar bara med mig då och då när han inte måste koncentrera sig på spelet.
Efter 10 min säger jag att jag ska gå men då säger han att spelet är slut om typ 4 minuter...
Jag väntar 4 min.. och han slutar faktiskt spela :grin:

Han visar runt i lägenheten och plötsligt frågar han om jag kan hjälpa honom att sätta upp en hylla i en garderob. Ok, så det gör vi.

Då ringer det på dörren och två polare till honom kommer in. Alla hälsar och är trevliga och dom frågar om jag också gillar fotboll :confused:

Ja det är ju match på tv börjar ju snart (någon match mellan 2 engelska lag) och grabbarna, inkl tinderdejten, sätter sig i soffan och slår på teven och börjar kolla....

Den här gången väntade jag inte 4 min... :rofl:
 
Imorgon på fikastunden på jobbet (som vi brukar vara med på fredagar) så har vi fått en inbjudan för att fira Djurgårdens vinst (eh var det i SM eller nåt?) med tårta - men som AIK:are känner jag för att säga nej :mad:
Men det är min fikastund under veckan :cautious: Plus tårta.

Synd att jag inte har någon AIK tröja som jag kunde ha på mig imorgon :angel::D

(Tur att jag inte tar det så seriöst, vilket märks väl i att jag inte ens vet vad de vann ;):rofl:)
 
Har lite ont i magen och en krånglande fotled, tröstar mig med bönbollar (det är väl smart med magont va? :D ) och Hela Sverige bakar.
 
Försöker sova.
Varför blir min hjärna alltid som mest vaken när jag MÅSTE sova :arghh:
 
Konstigaste tinderdejten jag har varit på var en jag blev hembjuden till snubben i fråga. Och han sitter och spelar dataspel och pratar bara med mig då och då när han inte måste koncentrera sig på spelet.
Efter 10 min säger jag att jag ska gå men då säger han att spelet är slut om typ 4 minuter...
Jag väntar 4 min.. och han slutar faktiskt spela :grin:

Han visar runt i lägenheten och plötsligt frågar han om jag kan hjälpa honom att sätta upp en hylla i en garderob. Ok, så det gör vi.

Då ringer det på dörren och två polare till honom kommer in. Alla hälsar och är trevliga och dom frågar om jag också gillar fotboll :confused:

Ja det är ju match på tv börjar ju snart (någon match mellan 2 engelska lag) och grabbarna, inkl tinderdejten, sätter sig i soffan och slår på teven och börjar kolla....

Den här gången väntade jag inte 4 min... :rofl:

Charmig snubbe 😅

Jag orkar inte med Tinder och sån skit. Brukar peka ut ett lämpligt offer på typ skilsmässobaren 👉🏼

Konstigaste snubben hade ett skelett hemma. Alltså riktigt skelett som han även tilltalade vid namn. Detta var typ det minst konstiga med honom :rofl:
 
Jag köpte en baddräkt i somras som inte passade, den har legat oanvänd sedan dess. Om den är rätt i storlek för dig skickar jag den gärna, jag vill inte ha någonting för den.
Den kan ju kanske duga tills du har möjlighet att köpa en du vill ha.

Tack, men jag behöver idag :( Lovat systerdotter att följa med till badhuset i eftermiddag..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
506
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 289
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
730
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
546
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp