Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du kan vara lugn, jag har rätt mkt distans till det :)
Egentligen trivs jag rätt med att inte vara ”modesmal” längre men lite jobbigt och dyrt att byta ut garderoben.

Min kompis föreslog kungspudel nu. Oklart varför 🤷🏼‍♀️😅

Det är bra 👍 Att byta garderob är ett praktiskt problem (som jag själv också står inför om jag inte lyckas hejda min viktuppgång), att vakna med vikt-issues lät lite värre för mig.

Kungspudlar är vackra! :love:
 
Men JÖSSES det var ett SKÄMT!!!!

@Bapelsin + @Thaliaste andas!
Tänk på att det är lördag :banana:

Jag är kolugn och andas fint :) Det är väl inte så farligt att vi tycker och reagerar olika på det som skrivs ut i offentligheten? Någon skriver något, någon annan reagerar på det, måste det bli så upprört för det? Ni är ju inte i någons vardagsrum och tjattrar, utan på ett offentligt diskussionsforum. Då kan det man skriver väcka reaktioner, skämt eller ej. Det betyder såklart inte att vi ogillar personen ifråga.
 
Dricker billigt vin och väntar på att kulturstudion skall börja.
Eldar i vedspisen och i kakelugnen.
Regnar ute men vad gör väl det när man får ha det gosigt inne i värmen :D
 
Fastnade på tv programmet Robins och blev riktigt imponerad över nyhetsmorgonens Jenny Strömstedt (som jag förövrigt tycker verkar vara väldigt sympatisk)
Hur hon skiftar mellan ämnen :bow:
 
Flyga går ju, men då ska man ändå hyra bil där nere. Det är modell XL-hund som kommer väga runt 25 kg och vara hög som en vuxen schäfer när den hämtas så kabinen är inte ett alternativ. Att köra med egen bil kommer vara ungefär lika dyrt som flyg tor inkl inköp av flygbur, och kör man med bil så har man ju koll på hunden hela tiden och kan stanna vid behov. Hade det varit en liten hund som går i kabinen hade jag flugit utan tvekan.
Vad för hund är det? :o
 
62 nya friska ören in på kvällens Primetime! Säger som Uggla: pengar rullar in, det går bra nu, det går bra nu.

Men glädjen är kort, ty tyvärr var det också dags att lägga in hovslagarräkningen för betalning och swoosh så blev summan minus 3750 kr i stället. Eller 3749 kr 38 öre om man ska vara exakt.
 
62 nya friska ören in på kvällens Primetime! Säger som Uggla: pengar rullar in, det går bra nu, det går bra nu.

Men glädjen är kort, ty tyvärr var det också dags att lägga in hovslagarräkningen för betalning och swoosh så blev summan minus 3750 kr i stället. Eller 3749 kr 38 öre om man ska vara exakt.
För hur många hästar gäller detta?
 
Vad har jag gjort tekniken för ont?!

Först lägger datorn ner. Sen går mina hörlurar sönder, båda paren. Efter det kunde jag inte starta sätesvärmaren i bilen utan att ha fläkten på högsta effekt. Nu har förmodligen routern checkat ut.
Allt på samma vecka :up:
 
Förmänskligade hästarna ikväll och skulle vara snäll och ta in dom en halvtimme tidigare pga spöregn. Möttes av en ponny som i godan ro stod mitt ute i regnet och åt och inte alls hade nån brådska in - trots att när han väl kom in droppade det om honom :cautious: :p.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
506
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 267
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
727
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
533
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp