Vad Görs? Del CVIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
7129B20A-347D-4041-93B5-D311EA150AD2.png


😂
 
Efter att ha fÄtt lite behandling för det onda sÄ hjÀlpte sambon mig till Livsrustkammaren sÄ att jag fick titta pÄ Drottning Sofia Magdalena's klÀnning. Borde inte ha gÄtt för nu Àr jag helt utslagen och Àr sÄ trött att jag knappt kan göra nÄgot, men det muntrade helt klart upp mig sjukt mycket, sambon tyckte att ibland fÄr man offra lite pÄ smÀrtan för att mÄ bra i huvudet med. Och det hjÀlpte helt klart! Vilken otroligt vacker skapelse. Har beundrat klÀnningen och det benade livet i min nya bok. SÄ nu har jag sett den i verkligheten + att jag har mönster för att Äterskapa den! :love:
 
Jag Àr kolugn och andas fint :) Det Àr vÀl inte sÄ farligt att vi tycker och reagerar olika pÄ det som skrivs ut i offentligheten? NÄgon skriver nÄgot, nÄgon annan reagerar pÄ det, mÄste det bli sÄ upprört för det? Ni Àr ju inte i nÄgons vardagsrum och tjattrar, utan pÄ ett offentligt diskussionsforum. DÄ kan det man skriver vÀcka reaktioner, skÀmt eller ej. Det betyder sÄklart inte att vi ogillar personen ifrÄga.

Tack. Jag Àr för trött och har för int i huvudet för att bemöta, men jag skriver under pÄ precis det du skriver. PÄ ett offentligt forum fÄr man vÀl försöka anamma agree to disagee, annars spÄrar ju trÄdarna ur helt. Jag tycker man kommer lÄngt med högt i tak och respekt för varandra, det behöver inte nödvÀndigtvis betyda att man tycker samma hela tiden.
 
Vi Ă„kte ivĂ€g och Ă„t pĂ„ favorit kinathai restaurangen, vi tog Ă€ven med svĂ€gerskan som har varit ensam flera veckor. Hennes man blir skickad pĂ„ lĂ„ng jobbresor som förlĂ€ngs eller bokas nya hela tiden. Han kom hem förra torsdagen och fick Ă„ka igen pĂ„ lördagen. 😔 Vi fĂ„r vĂ€l se hur lĂ€nge han orkar pĂ„ det hĂ€r viset, han var inte nöjd sist vi trĂ€ffades.
I morgon Àr det tÀvling hemma, sÄ jag lÀr vara helt slut i morgon kvÀll.
 
Lagt mig för att sova, grÀmer mig över grÀddfilen :rofl: sa inget till sambon :cautious:
Lyssnar pÄ trafiken utanför fönstret och funderar över om det alltid susat sÄ mycket frÄn ventilationen :cautious:
Och vart ska alla Äka sÄhÀr dags?
 
Suttit i soffan och kollat film med massor av tÀnda ljus, druckit glögg och Àtit pepparkakor tillsammans med hundarna. Ena hundrackan kravlade sig upp i soffan och envisades med att nagga mig i tofsen sÄ han fick gÄ ner pÄ golvet igen. Nu trött och mÀtt har jag lagt mig igen, fÄr hem foder i morgon men hoppas det inte blir för tidigt.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Mat Jag har snöat in pÄ lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det Àr gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. NÄn...
Svar
11
· Visningar
506
Senast: Kratus
·
Mat Nu kĂ€nner jag att det fĂ„r vara slut med chips och godis i princip varje kvĂ€ll 🙈 Vi Ă€ter middag runt 17-18, nĂ€r dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 267
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver ocksĂ„ tips pĂ„ present, dĂ„ svĂ„rt komma pĂ„ nĂ„nting 😅 Är till min mamma som fyller Ă„r snart. Godis gĂ„r alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
727
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar pÄ vad vi vill göra pÄ semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
533
Senast: Ramona
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp