Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tomten anlände just till NK. 500 barn och deras trötta föräldrar står i kö för att sitta i tomtens knä och lämna en önskelista. Kämpar mot min inre tourettes och vill verkligen skrika "OKEJ KIDS, KNOW WHAT.. TOMTEN FINNS INTE!!!! NI KAN GÅ HEM!!!"

(gissar att vissa föräldrar nog skulle vara tacksamma mot mig. Dels får de gå hem, dels slipper de själva leverera den oundvikliga nyheten).

Mamma kände sig tvingad att tala om för mig att tomten inte finns när jag gick i ettan... Hon ville inte att jag skulle bli retad! Jag tog det rätt bra :D
 
Tomten anlände just till NK. 500 barn och deras trötta föräldrar står i kö för att sitta i tomtens knä och lämna en önskelista. Kämpar mot min inre tourettes och vill verkligen skrika "OKEJ KIDS, KNOW WHAT.. TOMTEN FINNS INTE!!!! NI KAN GÅ HEM!!!"

(gissar att vissa föräldrar nog skulle vara tacksamma mot mig. Dels får de gå hem, dels slipper de själva leverera den oundvikliga nyheten).
Tills att jag kom till "min inre tourettes" trodde jag att du drabbats av en enorm lust att själv hoppa upp i tomtens knä.
Vet inte om jag ska vara besviken eller lättad :D
 
Tills att jag kom till "min inre tourettes" trodde jag att du drabbats av en enorm lust att själv hoppa upp i tomtens knä.
Vet inte om jag ska vara besviken eller lättad :D

Gjorde det förra året 😅🤷🏼‍♀️ Hoppade över avspärrnings-bandet framför ett gäng storögda barn. Tog även en minnesvärd bild

569E6150-4AA6-40B7-AEB3-D865F5943FE3.jpeg
 
Alltså drevet som skulle komma! :rofl: jag har inte så mycket emot familjerna, dom är helt okej så länge barnen inte är i närheten :rofl:
Tänk den tråden i barnforumet samtidigt som @tornblomma postar sin "jag söker en lämplig hundras. Egenskaper spelar ingen roll, det viktigaste är att den har en grov kropp så att den inte får mig att se fet ut bredvid"-tråd i hund.

Buke hade exploderat :nailbiting:
 
SÅDÄR! Inlämningsuppgift nummer 3 uppladdad :banana:!! Nu kan jag göra vad jag vill resten av dagen..... :D

Det komiska är att jag egentligen tycker väldigt mycket om att skriva. Varför är det ändå så besvärligt med en deadline...??? Men jag lämnade in med 12 timmar tillgodo så jag tänker att jag var ute i rätt god tid ändå ;) ?!
 
SÅDÄR! Inlämningsuppgift nummer 3 uppladdad :banana:!! Nu kan jag göra vad jag vill resten av dagen..... :D

Det komiska är att jag egentligen tycker väldigt mycket om att skriva. Varför är det ändå så besvärligt med en deadline...??? Men jag lämnade in med 12 timmar tillgodo så jag tänker att jag var ute i rätt god tid ändå ;) ?!

Verkligen! 12 MINUTER hade varit i god tid 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
506
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 267
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
727
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
533
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp