Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ar jag vaken i husbussen och har en stor kopp kaffe som jag njutningsfullt sorplar pa. Jag glomde satta telefonen pa laddning i gar kvall :meh: (forbaskade iphone X som inte har ett sarskilt uttal for horlurar langre sa det ser ut som om den ar pa laddning) sa har sitter jag i tystnad nu medan den laddar upp sig lite .... men det gar sakta da jag ocksa anvander min "hotspot". (en till "laddnings platta ar pa vag :cautious:)
Nu ar det dock snart dags for frukost pa lodgen innan vi aker hem igen. Men forst ... lite mer kaffee!
 
Myser i fotölj framför brasan med vovvi. Ääälskar ljudet och värmen. Sambon kom in svettig och blöt av regnet efter att ha lassat in och staplat all ved i vedbon. Han höll på att avlida av värmen här inne. Jag och vovvi älskar värme båda två. Jag pep om att det var så kallt att jag skakade när det var 23 grader i huset. Det är väääldigt mkt varmare här inne nu.
Sambon muttrade ngt om jävla finska bastugener.. :laugh:
 
Är godissugen
Men det dröjer lite över en vecka innan jag kan köpa lite haha
Nåja det får gå
Denna vecka blir det sova och jobba
 
Sitter och slappar efter ett långpass löpning och packning inför ridlektion i morgon, bäddning av säng, och pizzabakande. Klockan 19 har jag bestämt att jag får plocka fram min Ben & Jerrys och starta Planet Zoo :love:
 
Fick klart allt plockepinnjobb som jag hade liggande. Alla distansgrejer fixande, kommenterade, stöttade, formulerade och nu avbockade. Gjorde en hälsosam smoothie till mig själv som belöning i brist på pepparkakor - sitter nu och slösurfar.

Jag borde ha gått och tränat idag egentligen, men det regnade och var kallt så nä. Det bidde inget. Jäkla trist månad november. Men snart ska jag på SPA-helg i alla fall och gotta mig friskt bland bastubad, scrubb, och morgon- respektive lunchbuffé. :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 257
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
723
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
524
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp