Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har just kommit in fran en promenad med hundarna. Forst skramde vi bort ett radjur sedan sprang en familj av tre ring-tailed cats over vagen en liten bit framfor oss.:love: De maste nastan vara slaktingar med lemurer, men med ett snallare utseende. De var precis hur sota som helst ... men tyvarr hade jag, som vanligt, en hund i varje hand och hann inte fa upp telefonen for en bild.

Vi bor precis over en liten slant med stora fikon trad. Det ligger fikon i hela slanten och grasmattan nedanfor. Hundarna gillar fikon, men ar annu mer fortjusta i annat smatt och gott som ligger dar. Radjurs bajs och, har det visat sig nar jag nu kollade, fran ring-tailed cats (som inte ar katter utan slakt med racoons). :yuck:

Har fått nya tvättmaskin och tumlare hemlevererat idag.
Sen varit och inhandlat bänkskiva, blandare, toalettstol och tvättho.
Ska bli spännande att se hur resultatet blir när allt är på plats sen:)

201587152049501078759_sbig.jpg

Jag funderar på om jag ska ta tag i städningen här hemma eller fortsätta sitta ute och njuta av sommaren när den nu äntligen kom. Jag borde göra en tacopaj eftersom jag har lovat att ta med en sån imorgon när vi ska bort, och jag hinner antagligen inte göra den under dagen imorgon...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
781
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
983
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 315
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur