Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är på vräkaimigmathumör men har inget hemma :banghead::up::D:banghead::arghh::rage:

Jag är på det där humöret när man gör adrenalinsaker baraföratt... står och skriker ur sig all skit och gör idiotsaker (nej, den delen har jag dragit ner ordentligt på): springer tills man kräks, slår tills knogarna är blodiga och låter allt det vilda komma ut.

... men jag är som sagt tam numera, jag gör inte allt det hela min kropp skriker att den vill just nu. Händer inte så ofta numera, några gånger per år. Har funderat på att skaffa en slagsäck dock, på allvar.

Varit ute och lagat hage - igen. Den här gången var det dock inte tjocka ponnyns verk utan en älg hade dragit rakt genom alla trådar på båda sidor av hagen. Morr o mutter..

Nu blir det sängen. Imorgon börjar den härliga raddan av elva arbetspass på raken, behöver vara på topp :wtf:

Jag är på det där humöret när man gör adrenalinsaker baraföratt... står och skriker ur sig all skit och gör idiotsaker (nej, den delen har jag dragit ner ordentligt på): springer tills man kräks, slår tills knogarna är blodiga och låter allt det vilda komma ut.

... men jag är som sagt tam numera, jag gör inte allt det hela min kropp skriker att den vill just nu. Händer inte så ofta numera, några gånger per år. Har funderat på att skaffa en slagsäck dock, på allvar.
Jag är ju så begränsad nu, har inga möjligheter att komma ut och få ur mig känslorna genom endorfiner, så då äter jag istället. Sä jävla dumt så det finns inte :banghead::banghead::banghead:

Fast nu borstade jag tänderna och gick och la mig istället!

Är inte i Stockholm och kollar på AC/DC som jag skulle göra just nu. Just nu är det extra roligt att ha en sjuk hund. :meh:

Har volontärat ikväll, mycket känslor och många livsöden.
Har en fakirvecka framför mig på jobbet men är glad över min livssituation när jag lever så nära och ser någonting helt annat.
Fattar inte ett ord av vad @athena_arabians låt handlar om men det känns som att den passar ikväll när jag känner mig vild och kopplar av med minst 2 glas vin.

Lyssnar på min katt som tvättar sig. Fortfarande. En timma senare. Hon fick duscha då hon kom in och luktade rävkiss.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
781
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
983
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 315
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Torrfoderdjungeln..
  • Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m