Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahaja. Då är dottern på väg till mormor och morfar. Eller ja, mormor och morfar sitter i bilen men de är på väg till deras hemort. Kanske ska jag ta och åka till stallet nu direkt?

Äter lunch och oroar mig för sambon som efter en månad på blodtryckssänkande fortfarande har galet högt blodtryck (190/120) :(

Läser hästannonser och har hittat en jag tror skulle passa min dotter perfekt. Synd bara att jag inte har råd att ha två.:meh:

Sitter framför en dator och glor mer eller mindre, ska roa mig med detta till halv fyra och sedan pysa heeeeeem.
Eller rättare sagt till broder först och sedan hem

funderar på vad jag ska hitta på idag mer än att handla. Borde gå ut och greja, men kroppen är lite arg idag. Höften värkte infernaliskt inatt så kunde inte sova :/

Varit på jobb en halvtimme och är redan uttråkad. Ska jobba fram till halv ett imorgon fm så det känns ju sådär ;)

Hoppas på att lilla feta ponnyn inte spränger hagen nu när jag inte är hemma..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
781
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
983
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 315
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur