Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är vi två med ångestSuttit i stallet och gråtit. Ångesten vägrar lämna mig. Vilken jävla skitkväll!
Men vännen! Blev det inget idag?Är glad att Edwind är här och kan agera både tröst, depp, och promenad sällskap
Behövs nu för jag mår verkligen inte bra![]()
Stor kram vännenHar precis fått berättat för mig att jag är en bekväm person som inte borde få vara mamma eftersom jag ser fram emot att förskolan öppnar igen så att jag får lite avlastning. Ja men jag lägger mig väl och gråter bredvid min dotter som jag inte är värd att ha.![]()
Men känner inte exakt alla föräldrar på det sättet?Har precis fått berättat för mig att jag är en bekväm person som inte borde få vara mamma eftersom jag ser fram emot att förskolan öppnar igen så att jag får lite avlastning. Ja men jag lägger mig väl och gråter bredvid min dotter som jag inte är värd att ha.![]()
Tydligen så ska man finnas för sitt barn dygnet runt, oavsett. Blir man mamma så ska man alltid sätta sig själv i sista hand. Förresten så bör man inte heller få barn om man har psykiska problem så Alice är väl redan dödsdömd...Men känner inte exakt alla föräldrar på det sättet?
Vad är det för pucko som har tyckt till? Säger som min pappa: var en gås och låt det rinna av dig.
Det där är ju bara rena dumheter, försök släpp det.![]()
Nu har jag inga barn och jag har ju bara träffat dig en gång men jag anser mig ändå kunna uttala mig.Tydligen så ska man finnas för sitt barn dygnet runt, oavsett. Blir man mamma så ska man alltid sätta sig själv i sista hand. Förresten så bör man inte heller få barn om man har psykiska problem så Alice är väl redan dödsdömd...
Jag försöker släppa det, men mår så kasst just nu att det gick rätt in i hjärtat.
Tönten som startade det hela jobbar själv på förskola!Nu har jag inga barn och jag har ju bara träffat dig en gång men jag anser mig ändå kunna uttala mig.
Din fina, roliga och levnadsglada dotter är långt ifrån dödsdömd och du är en stark och grym mamma. Gör nu som min pappa säger och var arg en stund men släpp sen detta. Det är rent skitsnack och bubbel från töntar vars ord inte är värda att lägga någon vikt vid som uttalar sig så gentemot en medmänniska.
Tönten som startade det hela jobbar själv på förskola!
För övrigt:heart
heart
![]()
Är fashionweek två gånger om året?planerar fashionweek och filar på osa-lista
Är fashionweek två gånger om året?
Känns som det alltid är fashionweek snart.. inget illa ment då jag gillar det.men känns som det är ofta...