Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag frågade barnet om hon ville gå och lägga sig men hon hävdade att hon inte alls var trött, och sen somnade hon med huvudet i mitt knä istället... ;) Så nu måste jag försöka få upp henne, måste ju på toa!

Äter choklad. Jagar upp mig över veckan och alla resor. Vill börja läsa den nya boken med nedladdningen tar f-n evig tid... :meh:

Väldigt trött efter en härlig helg. Igår terräng och lite banhoppning samt sushi. Idag banhoppning följt av härlig fotbollsmatch Malmö FF - IFK Göteborg :banana:

11037008_10154038399251102_3730789942906312274_n.jpg

Ar pa vag ut for att utratta nagra arenden och traffa en kompis. Egentligen skulle jag ta med kameran och stanna pa ett par stallen med bra foto mojligheter.

Dottern har precis gått och lagt sig. Hon sa att hon var väldigt trött. (Vilket inte är så konstigt efter att ha varit igång på EM 7-14 följt av fotbollsmatch. Tur att hon tog en powernap i ett funktionärstält på EM!)

Suttit i stallet och gråtit. Ångesten vägrar lämna mig. Vilken jävla skitkväll!
Då är vi två med ångest :( känner mig alldeles tom och trött och vill gå och lägga mig, samtidigt som jag mår dåligt för att det är så stökigt hemma. Och allt jag kan komma mig för är att sitta i soffan och trycka i mig onyttigheter :cry:

Har volontärat ikväll och som vanligt känner jag mig upprymd, lycklig över konstiga små saker och otroligt nöjd med tillvaron. Avslutar semestern med ett glas vin och njuter av livet.
Vill samtidigt skicka en kram till @GotAsecret @Ninnurur och @EmmaW som verkar ha det skitjobbigt just nu.
Även @tornblomma får en kram med tanke på benet, jag hoppas verkligen att hon slapp amputera det, det lät rätt jobbigt;)

Har precis fått berättat för mig att jag är en bekväm person som inte borde få vara mamma eftersom jag ser fram emot att förskolan öppnar igen så att jag får lite avlastning. Ja men jag lägger mig väl och gråter bredvid min dotter som jag inte är värd att ha. :cry:

Har precis fått berättat för mig att jag är en bekväm person som inte borde få vara mamma eftersom jag ser fram emot att förskolan öppnar igen så att jag får lite avlastning. Ja men jag lägger mig väl och gråter bredvid min dotter som jag inte är värd att ha. :cry:
Stor kram vännen :heart Din dotter har tur som har dig som mamma för du gör vad som är bäst för henne och ditt driv du har är enastående och imponerande. Det är inget fel alls i att behöva avlastning, planen var ju att ni skulle ha varit två om dottern men nu blev det inte så tyvärr.
Låt den andra personen må dåligt i sin egen avundsjuka för det låter som det är så det ligger till.
Du är fantastiskt, glöm inte det :)

Men känner inte exakt alla föräldrar på det sättet?
Vad är det för pucko som har tyckt till? Säger som min pappa: var en gås och låt det rinna av dig.
Det där är ju bara rena dumheter, försök släpp det. :heart

Men känner inte exakt alla föräldrar på det sättet?
Vad är det för pucko som har tyckt till? Säger som min pappa: var en gås och låt det rinna av dig.
Det där är ju bara rena dumheter, försök släpp det. :heart
Tydligen så ska man finnas för sitt barn dygnet runt, oavsett. Blir man mamma så ska man alltid sätta sig själv i sista hand. Förresten så bör man inte heller få barn om man har psykiska problem så Alice är väl redan dödsdömd... :down:

Jag försöker släppa det, men mår så kasst just nu att det gick rätt in i hjärtat.

Tydligen så ska man finnas för sitt barn dygnet runt, oavsett. Blir man mamma så ska man alltid sätta sig själv i sista hand. Förresten så bör man inte heller få barn om man har psykiska problem så Alice är väl redan dödsdömd... :down:

Jag försöker släppa det, men mår så kasst just nu att det gick rätt in i hjärtat.
Nu har jag inga barn och jag har ju bara träffat dig en gång men jag anser mig ändå kunna uttala mig.
Din fina, roliga och levnadsglada dotter är långt ifrån dödsdömd och du är en stark och grym mamma. Gör nu som min pappa säger och var arg en stund men släpp sen detta. Det är rent skitsnack och bubbel från töntar vars ord inte är värda att lägga någon vikt vid som uttalar sig så gentemot en medmänniska.

Nu har jag inga barn och jag har ju bara träffat dig en gång men jag anser mig ändå kunna uttala mig.
Din fina, roliga och levnadsglada dotter är långt ifrån dödsdömd och du är en stark och grym mamma. Gör nu som min pappa säger och var arg en stund men släpp sen detta. Det är rent skitsnack och bubbel från töntar vars ord inte är värda att lägga någon vikt vid som uttalar sig så gentemot en medmänniska.
Tönten som startade det hela jobbar själv på förskola! O_o

För övrigt: :heart:heart:heart:heart:heart

Är fashionweek två gånger om året?
Känns som det alltid är fashionweek snart.. inget illa ment då jag gillar det.men känns som det är ofta...

Ja! Nu är det ss 16 som gäller.
Tror att det känns mkt eftersom det överlappar, tex var det precis fashionweek i Köpenhamn.
Stockholm är 24-26:e

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
781
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
983
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Svullet ben
  • Rida hästen i form + lat häst