Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har för mig att dom ändrat på det i Norge nu, där måste man han vinterdäck runt om på lastbilar tror jag min morbror som är åkare berättade?

Det är såna här saker med min MS som kan göra mig fullständigt galen! Jag glömmer bort namn på folk, till och med min egen son, glömmer vem jag pratade med för 2 timmar sedan, glömmer bort ord som fasen! Idag skulle jag berätta att en karl riskerade att få reprimander.... jag kom inte på vad det var för ord jag letade ens!?! Jag glömmer väldigt mycket saker och sånt folk sagt till mig.
kedjor måste du ha med när du kör in i norge i alla fall, så mycket vet jag :D

Nämen hörre du du, nu tar vi och rycker upp oss. Ingen som är ny på ett arbete kan allt från början. Jag var långt ifrån den jag är idag när jag började på mitt nuvarande jobb. Visst jag kände mig världssämst osv, men jag peppade mig själv med hjälp beröm jag hört på jobbet och började intala mig "att jag kan faktiskt" och hade jag inte gjort det så hade jag inte vågat köra lastbil med släp till Göteborg och sova första natten i lastbilen två år senare.
Det kommer, ha inte så stora krav på dig själv, sänk ribban och tro på dig själv, du fixar detta, heja heja heja. :heart
Jag kämpar på! Vet att om ett halv år kommer det att gå så mycket pengar, men gör jag fel så kan det kosta stora summor. Sen är det läskigt att gå på provanställning :nailbiting: Läser lite för mycket bloggar, vet att deras liv antagligen inte är så rosa skimrande jämt. Men min hjärna vill tro det :meh:

Nån som hade en taskig dag? :angel:
12088326_1016841748337511_323615967052661855_n.jpg

Har betalat räkningar. Känns skönt! :up:
Kissen har varit försvunnen men hittade honom till sist efter långa vandringar i regnet och lysandes med pannlampan. Är så glad att han är välbehållen älskade kissen. Hann tänka många hemska katastroftankar innan han hittades. :heart
Varit en lång dag men intressant med studiebesök. Migränen är på G men jag motar den stadigt med panocod och stretching.

Jag har precis fotat en del av mina textila produkter som ska upp i shopen, bara tygkassarna kvar, men blev helt slut i ryggen efter typ 15 grytlappar och 30 mug rugs :yuck:

Hallå där, vart har jag skrivit att jag inte läser andras åsikter? Nä, precis det har jag inte skrivit, så tolka inte in det tack för det stämmer inte.
Ni får ha vilka åsikter ni vill, jag har mina och dom kommer ni inte ändra på lika lite som jag kommer ändra på era. Så ha en fortsatt trevlig kväll istället. :)

En liten notis också, det du skriver nu är det jag själv försökt berätta också, men det är ingen som lyssnar/läser när jag skriver för jag är en "nobody", so no big surprise really. :angel:
Läs igenom det jag citerade av dig nu och tidigare i samma ämne och fundera över om du verkligen framstår som någon som läser vad andra skriver? Du idiotförklarar alla som kör med dubbdäck och talar om att vi har fel och när jag säger emot så har jag inte läst vad du har skrivit? Jag har inte på något sätt försökt övertala dig att sätta på dubbdäck, jag förklarar varför jag har dubbdäck, det är två vitt skilda saker. Försök skilja på sak diskussion och person så tror jag att du kommer att trivas bättre här på forumet. Jag har hängt här sen stallet tiden men jag tror att det är väldigt många som inte har en susning om vem jag är, men jag har även lärt känna många personer vilket gör det lättare att slänga käft med många men som sagt, efter 15 år så lär man känna en och annan...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 183
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 26 27 28
Svar
548
· Visningar
15 458
Senast: Luem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka