Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ar allt klart (tror jag) och min alskade knas hast blir upp plockad i South Carolina pa Fredag och har jag tur hinner han hit redan pa Mondag. :crazy: Da har han akt 446 Svenska mil. Eller samma avstand som att kora bil fran Stockholm till Riyadh i Saudi Arabien.:eek: Stackarn. Jag far pyssla om honom nar han kommer.

Det ar tva stycken som kor i skift. Jag ar inte odelat fortjust i den tanken, jag hoppas verkligen att de gor som de sager och stannar var 3-4de timma for att ge hastarna vatten. Min kan inte kissa om vagnen ror sig sa man maste verkligen stanna for att ge honom tid att stracka ut sig.:p

Nu ar allt klart (tror jag) och min alskade knas hast blir upp plockad i South Carolina pa Fredag och har jag tur hinner han hit redan pa Mondag. :crazy: Da har han akt 446 Svenska mil. Eller samma avstand som att kora bil fran Stockholm till Riyadh i Saudi Arabien.:eek: Stackarn. Jag far pyssla om honom nar han kommer.

Det ar tva stycken som kor i skift. Jag ar inte odelat fortjust i den tanken, jag hoppas verkligen att de gor som de sager och stannar var 3-4de timma for att ge hastarna vatten. Min kan inte kissa om vagnen ror sig sa man maste verkligen stanna for att ge honom tid att stracka ut sig.:p
Håller tummarna för att allt ska gå bra! Jag har bara skickat på transport från Uppsala till Flyinge och tillbaka, men det har gått mycket bra båda gångerna. Chauffören svarade i telefon om jag ringde och smsade själv lägesrapport när de pausade :up:

Just nu sitter jag på jobbet med en tom kalender framför mig. Bara för att vi hade leverans till tre olika byggen igår :meh: Varför inte sprida ut sig lite? Va va va? :rage: :D Jag kan gå ut och sortera två sändningar till en och ställa dem i nummerordning, men det är helt frivilligt och bara för att förenkla för mig själv. Men det är väl lika bra att göra det så småningom så att jag sysselsätter mig idag.

En liten notis också, det du skriver nu är det jag själv försökt berätta också, men det är ingen som lyssnar/läser när jag skriver för jag är en "nobody", so no big surprise really. :angel:

Fast hade ingen lyssnat eller läst så hade de inte brytt sig om att svara på dina poster :) Att någon bemödar sig med att skriva ett svar tillbaka betyder ju från början att de bryr sig om vad du skriver :)

Ett äpple och två chokladbitar blir dagens mellanmål :p har förresten kommit på att jag ska försöka skära ner på matkostnaderna rejält. Brukar handla mat för ca 2500 i mån, nu ska jag försöka hålla mig på 400 kr i veckan = 1600 kr månaden. Får se hur det går.

Har lyssnat klart på en bok och snackat lite skit med de andra som också sitter här och inte har något att göra. Ska man sparka ut sig på lagret kanske?

Ett äpple och två chokladbitar blir dagens mellanmål :p har förresten kommit på att jag ska försöka skära ner på matkostnaderna rejält. Brukar handla mat för ca 2500 i mån, nu ska jag försöka hålla mig på 400 kr i veckan = 1600 kr månaden. Får se hur det går.
Det lär du klara, vi är tre och klarar oss på det du gör nu

Äter en kopp varma koppen, smakar sisådär men man måste försöka variera sig i kosten. Ska ut och göra i ordning en tårta och sen lägga mig i soffan framför en film :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 211
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 26 27 28
Svar
551
· Visningar
15 692
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..