Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag också.

Men är det inte konstigt att man inte ser några skriverier om vad FN gör för att hjälpa till?
Lite är de, såg någon som hade delat en bild om händelsen i Paris och då var det någon som ifrågasatte varför det blev så stort och uppblåst så fort det händer i västvärlden men när det händer i östvärlden skrivs det knappt om, även om det hänt samma sak.
Frågan är om det blir så stort bara för att det är någon folk kan relatera till och vet vad det är, medan det som händer i öst känns så långt bort kanske? :/

Jag har funderat på att tatuera in min hästs namn och hon har ett tjej namn :D
Oh la la, kinky~
jk.gif

Lite är de, såg någon som hade delat en bild om händelsen i Paris och då var det någon som ifrågasatte varför det blev så stort och uppblåst så fort det händer i västvärlden men när det händer i östvärlden skrivs det knappt om, även om det hänt samma sak.
Frågan är om det blir så stort bara för att det är någon folk kan relatera till och vet vad det är, medan det som händer i öst känns så långt bort kanske? :/
Jag tror det är så, ganska enkelt kan man se det så att du blir mer rädd om grannen får inbrott än en på andra sidan stan.

Jag fick pengar av mina föräldrar, skämmigt när man själv är förälder men studerar utan csn och nu har universitet krånglat till det rejält då de tar ytterligare 2 veckor på sig att rätta en sak som ska vara färdig på tisdag egentligen (som ger 8 HP och jag behöver egentligen bara 1 för att få csn).
Men summa av kardemumma överväger jag att köpa en vinflaska för en del av dem men skäms typ av bara tanken.

Imorse när jag vaknade tänkte jag såhär; ska jag avlida kan jag lika gärna vara snygg ;)
Sagt och gjort. Gick till frissan, fixade naglarna, tog en ansiktsbehandling, köpte färgglada nagellack och tänkte att jag även borde lukta gott så inhandlade även en fräsch parfym.
Dricker även ett gott italienskt rödvin och käkar ostar.
Tänker alltså gå hädan med stil!

Är alltså fortfarande sjuk... så att ehmmm

Det känns som julafton idag, först shopping sen om en stund blir det julmat. Griljerad skinka, Janssons, köttbullar, prinskorv och kroppkakor. :d

Nu är Max såld! Känns mycket märkligt men den känslan som slår genom mest är nog lättnad. Nu blir det räkcrepes och sen ett långt varmt bad.
Vad skönt att det var någon som gick igenom ditt nålsöga och fick köpa han, det kommer både han och du att må bra av :up:

Njuter du av långa bad varje kväll nuförtiden... :p:D

Vaknade med en dansbandslåt på hjärnan idag :confused: Lyssnar aldrig någonsin på det och hade inte drömt om det heller. Jättemärkligt.

@RedHyuuga Skulle tro det, lika som att Frankrikes flagga nu ska synas överallt, men ingen har någonsin lagt ut Syriens flagga. Så mycket för den solidariteten

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 70 71 72
Svar
1 421
· Visningar
50 929
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 621