Jag också.Tror jag också, jag kommer nog va kärringen mot strömmen som inte kommer ändra sin bild.
Men är det inte konstigt att man inte ser några skriverier om vad FN gör för att hjälpa till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag också.Tror jag också, jag kommer nog va kärringen mot strömmen som inte kommer ändra sin bild.
Lite är de, såg någon som hade delat en bild om händelsen i Paris och då var det någon som ifrågasatte varför det blev så stort och uppblåst så fort det händer i västvärlden men när det händer i östvärlden skrivs det knappt om, även om det hänt samma sak.Jag också.
Men är det inte konstigt att man inte ser några skriverier om vad FN gör för att hjälpa till?
Jag har funderat på att tatuera in min hästs namn och hon har ett tjej namnHade för mig det, men var lite osäker om minnet svek mig. Tycker det kan bli väldigt roligt när t ex hästar har människonamn.
"Jag red på Erik igår och rytmen var helt perfekt, jag njöt vartenda steg", för en utomstående kan det där låta rätt perverst t ex.![]()
![]()
![]()
Oh la la, kinky~Jag har funderat på att tatuera in min hästs namn och hon har ett tjej namn![]()
O, JA!Oh la la, kinky~![]()
Hoppas du också fått ett leende på läpparna och gärna ett skratt med, för här har jag suttit och småfnissat lite nu.O, JA!![]()
Jag tror det är så, ganska enkelt kan man se det så att du blir mer rädd om grannen får inbrott än en på andra sidan stan.Lite är de, såg någon som hade delat en bild om händelsen i Paris och då var det någon som ifrågasatte varför det blev så stort och uppblåst så fort det händer i västvärlden men när det händer i östvärlden skrivs det knappt om, även om det hänt samma sak.
Frågan är om det blir så stort bara för att det är någon folk kan relatera till och vet vad det är, medan det som händer i öst känns så långt bort kanske? :/
Ligger säkert något i det.Jag tror det är så, ganska enkelt kan man se det så att du blir mer rädd om grannen får inbrott än en på andra sidan stan.
Det har jagHoppas du också fått ett leende på läpparna och gärna ett skratt med, för här har jag suttit och småfnissat lite nu.![]()
Vad skönt att det var någon som gick igenom ditt nålsöga och fick köpa han, det kommer både han och du att må bra avNu är Max såld! Känns mycket märkligt men den känslan som slår genom mest är nog lättnad. Nu blir det räkcrepes och sen ett långt varmt bad.
SkålDricker vin![]()