Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fotbollen är hittills väldigt trevlig![]()
KramUsch, vill kramas med någon. Hunden duger inte.
Vad är detta?
Mixa och drick med sugrör sa vi ju!Förlåt tråden, har varit bortrest
Hemma nu, har just borstat tänderna i en evighet pga min efterlängtade tandställningDen gör dock ONT men ingenting kan bli värre än det min mun och jag just gått igenom
Nu behöver jag ju inte gå ner i vikt men till den som vill det jag kan varmt rekommendera att dra ut fyra friska tänder och sätta in tandställning. Mat blir ett nödvändigt ont.![]()
Det låter nog helt överdrivet men det gör så ont i tänderna just nu att jag knappt kan nudda dem med tungan, ännu mindre med ett sugrörMixa och drick med sugrör sa vi ju!Och du kommer ju bli så himla fin ju!
![]()
Åh fy!Det låter nog helt överdrivet men det gör så ont i tänderna just nu att jag knappt kan nudda dem med tungan, ännu mindre med ett sugrör![]()
Jotack varje gång jag spänd den när jag hade i tonåren så var det knappt flytande föda ett tagFörlåt tråden, har varit bortrest
Hemma nu, har just borstat tänderna i en evighet pga min efterlängtade tandställningDen gör dock ONT men ingenting kan bli värre än det min mun och jag gått igenom så jag känner mig lugn.
Nu behöver jag ju inte gå ner i vikt men till den som vill det jag kan varmt rekommendera att dra ut fyra friska tänder och sätta in tandställning. Mat blir ett nödvändigt ont.![]()
Nybadad! Nu blir det soffan, Supernatural och chips med dip. Precis som en lördagskväll ska vara![]()