Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SPRIT!vaknade med huvudvärk. Kaffet hjälpte inte. Treo hjälpte inte. Nu då?![]()
SPRIT!
Tack.Tant är bra..![]()
Hahaha! Är det så?!
Om man inte har så mycket som en lättöl då?![]()
Örtsalt! Finns ett liknande som heter Trocomare. Bästa allroundkryddan. Asgott på lax, ägg, tomater etc.Vad är herbarmare?? Känns som om det är något jag inte har hemma@Ninnurur
Orutinerat!
Om du bor nära Systembolaget (läs: mig) är du välkommen. Jag ställer alltid upp för individer i nöd!![]()
Jag har fått disk hemlevererad i IKEA-påse till min diskmaskin när avkomman var yngre.Sådär ja, diskat första omgången nu, fick nästan med allt, blev "bara" 19 glas/muggar kvar, de tar jag när det andra torkat, sen då.![]()
Har ätit för många After Eight sticks så nu är jag nästan lite illamåendehoppas det lägger sig för jag har ju färsk ciabatta hemma som jag ska få till kvällsfika var det tänkt.
Örtsalt! Finns ett liknande som heter Trocomare. Bästa allroundkryddan. Asgott på lax, ägg, tomater etc.![]()
Vi gjorde eget örtsalt i år, det slår de andra båda med hästlängderOch framför allt är de fria från glutamat
Trocomare tycker jag är godast, det är lite mer smak på den![]()
Åh du har med ett krokigt lillfinger! Har du med brutit det någon gång?JAG ÄR SÅ UTTRÅKAD!!!!!
(sorry över utbrottet)
Har fixat disconaglar (helt i onödan)..
![]()
Skulle kunna gå till vilket jävla sunkhak som helst bara för att slippa sitta hemma och hosta. Fy faaaaaan. Skjuter mig snart![]()