Strax dags att köra till jobbet. Kort dag så jag slutar redan 16 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hört nånstans att om man har en låt på hjärnan så ska man koncentrera sig och sjunga hela låten till slutet, så släpper hjärnan den sen. Det kan väl vara värt att testa? Jag har tyvärr ingen empiri att dela med mig av då jag ofta får låtar från Frost på hjärnan, och dem kan jag inte bra nog för att sjunga klartVaknade med både I'm going slightly mad' och 'I'm the invisible man' på hjärnan. Så jag gissar att jag kommer att sjunga på dem hela dagen. Jaja, det kunde ju vara värre, både jag och dottern älskar Queen.Men lite störigt är det, blir liksom aldrig tyst i hjärnan om man säger och jag behöver att den är tyst.
![]()
Om vad? Jag vill!Funderar på om dottern har ork och tålamod till att sitta i ett kallt ridhus i 3.5 h för jag har hittat en clinic jag vill gå på nästa vecka. Har ingen annan att gå med tyvärr.
Kände precis samma sak när jag nyss öppnade facebookJag blir så jävla trött på alla livrädda, obildade, enkelspåriga människor som sprider sin irrationella rädsla istället för att ta reda på fakta!![]()
Det är än värre i de föräldragrupper jag läser. Igår var det en som inte vågar gå på Disney on ice, idag en som inte vågar åka buss i ÖrebroKände precis samma sak när jag nyss öppnade facebook![]()
![]()
Det är än värre i de föräldragrupper jag läser. Igår var det en som inte vågar gå på Disney on ice, idag en som inte vågar åka buss i Örebro![]()
Det är än värre i de föräldragrupper jag läser. Igår var det en som inte vågar gå på Disney on ice, idag en som inte vågar åka buss i Örebro![]()
Men folk alltsåDet är än värre i de föräldragrupper jag läser. Igår var det en som inte vågar gå på Disney on ice, idag en som inte vågar åka buss i Örebro![]()
Det är ok för igår såg jag någon som skyllde på alla som röstat på Socialdemokraterna i förra valet, för terroristdåd i Frankrike. I min hjärna gick det inte riktigt ihop, men ok då.
Haha anklagade dom inte fel politisk grupp där hahaDet är ok för igår såg jag någon som skyllde på alla som röstat på Socialdemokraterna i förra valet, för terroristdåd i Frankrike. I min hjärna gick det inte riktigt ihop, men ok då.
Men folk alltsåjag förstår chefen på min praktik, han ställde in en resa till Milano, en branchmässa med många internationella deltagare och en stor mässa. Men att vara rädd för att åka buss i Örebro
![]()
Jag ska flyga till Teneriffa om en dryg månad men är inte rädd. Varken Sverige eller Kanarieöarna/Spanien är hotat.Men folk alltsåjag förstår chefen på min praktik, han ställde in en resa till Milano, en branchmässa med många internationella deltagare och en stor mässa. Men att vara rädd för att åka buss i Örebro
![]()
Haha anklagade dom inte fel politisk grupp där haha![]()