Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag kom till jobbet upptäckte jag att jag glömde mina glasögon på förra stället jag var på. Panik! Fick låna ett par av tjejen jag löste av men om jag är halvblind är hon helblind. Snacka om billig fylla på morgonkvisten ;)
Nu har jag varit över på Ica och köpt mig ett par läsglasögon. Phuu...

Tänkte mig sovmorgon till halv Nio idag, men icke. Två minuter i halv åtta vaknade jag :cautious: brukar gå upp halv åtta nu när jag har praktik.. men, kvar i sängen än. Och har mensvärk, eller snarare ägglossningsvärk :yuck:

Funderar på om dottern har ork och tålamod till att sitta i ett kallt ridhus i 3.5 h för jag har hittat en clinic jag vill gå på nästa vecka. Har ingen annan att gå med tyvärr.

Vaknade med både I'm going slightly mad' och 'I'm the invisible man' på hjärnan. Så jag gissar att jag kommer att sjunga på dem hela dagen. Jaja, det kunde ju vara värre, både jag och dottern älskar Queen. :) Men lite störigt är det, blir liksom aldrig tyst i hjärnan om man säger och jag behöver att den är tyst. :p
Jag har hört nånstans att om man har en låt på hjärnan så ska man koncentrera sig och sjunga hela låten till slutet, så släpper hjärnan den sen. Det kan väl vara värt att testa? Jag har tyvärr ingen empiri att dela med mig av då jag ofta får låtar från Frost på hjärnan, och dem kan jag inte bra nog för att sjunga klart :D

Det är än värre i de föräldragrupper jag läser. Igår var det en som inte vågar gå på Disney on ice, idag en som inte vågar åka buss i Örebro :banghead:

Som min kära moster gynsköterskan brukar säga: Livet är en sexuellt överförbar sjukdom som slutar med döden :devil:

Jag väljer att verkligen leva. Dör jag i en terroristattack imorgon gör jag det med vetskapen att jag gjort mer eller mindre det jag vill. Jag har iaf inte undvikit att göra något pga risken för en attack :meh:

Det är än värre i de föräldragrupper jag läser. Igår var det en som inte vågar gå på Disney on ice, idag en som inte vågar åka buss i Örebro :banghead:
Men folk alltså :banghead: jag förstår chefen på min praktik, han ställde in en resa till Milano, en branchmässa med många internationella deltagare och en stor mässa. Men att vara rädd för att åka buss i Örebro :confused::banghead:

Men folk alltså :banghead: jag förstår chefen på min praktik, han ställde in en resa till Milano, en branchmässa med många internationella deltagare och en stor mässa. Men att vara rädd för att åka buss i Örebro :confused::banghead:
Jag ska flyga till Teneriffa om en dryg månad men är inte rädd. Varken Sverige eller Kanarieöarna/Spanien är hotat.

Haha anklagade dom inte fel politisk grupp där haha :laugh::up:

Alltså jag tyckte det, men personen är jag rätt säker på är SD anhängare så det var nog helt normal logik för deras del :D Fast man blir ju lite livrädd om personer som dessa ska välja vilka som sitter vid makten O_o Det komiska är ju att det är Pappas granne, så de sitter där uppe i skogen i precis ingenstans och oroar sig för terroristdåd. Liksom, båda två avskyr att lämna gården, stor chans att en terrorist får för sig att spränga en laddning mitt ute i ingenstans :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 175
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 26 27 28
Svar
547
· Visningar
15 377
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m