Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ahh mer förståeligt.Möjligtvis kan det vara ÅVK![]()
Åh, jag satt precis och funderade på när det kunde finnas möjlighet att få se @athena_arabians här på buke igen! Oerhört saknad, trots att jag inte är extremt aktiv här som det är nu.
Den moderna generationen som tror att allt tillverkas i fabriker kanske och missat biologilektionerna i skolan, odla och väder är i allra högsta grad biologi.Nån som inte behöver mat kanske... .
Åh, jag satt precis och funderade på när det kunde finnas möjlighet att få se @athena_arabians här på buke igen! Oerhört saknad, trots att jag inte är extremt aktiv här som det är nu.
Apropå @athena_arabians återkomst () så ska jag nog roa mig med att läsa om förra Vintråden
Borde vara ett bra tips-bibliotek, och perfekt mellan varven på jobbet.
Det var så dags med ett inlägg! Mycket att läsa kan jag tänka mig. Välkommen hem!
Det var så dags med ett inlägg! Mycket att läsa kan jag tänka mig. Välkommen hem!![]()
![]()
Välkommen hem, du har varit saknad!
Härligt att du valde att komma tillbakaVaknade tidigt så jag har kört morgonyoga och ska väl börja jobba![]()
Skönt att ha dig tillbaka, du har varit väldigt saknadVaknade tidigt så jag har kört morgonyoga och ska väl börja jobba![]()
Vet inte hur mycket som kommit här men mycket och precis vad vi behövde!Det landade på 23 mm regn igår - inte dåligt! Vattenbaljorna på framsidan av huset är smockfulla av regnvatten och det ser nästan ut som om gräs (och ogräs) har vuxit över natten! Det var mer än välbehövligt.