Hoppas på att ortopeden ska ringa om resultatet på magnetröntgen idag men får säkert snällt vänta till efter helgen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fegis, jag hade inte ens ett snöre om halsen, blir mycket roligare så när man möter andra i skogen, vi var så tighta så vi tom. tänkte likadant och tänkte jag "vi tar den vägen idag" "hörde" jag "jahapp". Känslan kan aldrig beskrivas, den måste upplevas.
Sen att hon kunde busa med mig, som att sätta sig ner så jag gled av och hamnade bakom baken på henne och hon snabbt reste sig igen och tittade uppfordrande på mig och "sa" ska du sitta där länge eller och ha busblicken lysande ur ögonen är en helt annan sak, hon var väldigt speciell men väldigt trygg och en one-in-the-lifetime-häst.![]()
Grannens gamla schäfer kunde gå ut i grovköket med viftande svans och se så glad ut, vända och komma in igen och då hörde man att ytterdörren stängdes fast den var stängd, det hände så ofta så ingen tog någon notis om det fast när en leksaksbrandbil började åka runt på golvet i grovköket en kväll fast batterierna var urtagna då tyckte dom att det var lite läskigt.Sitter hemma med förkylning. Inte ofta jag har det, men trist är det. Feber och sånt. Bättre i dag än i går dock, då orkade jag inte vara uppe mycket alls. Har inte jobbat i går eller i dag, röd dag i morgon och jobbar på fredag om det fortsätter framåt.
Jag och vildhundarna är trött på kylan dock, rottekotten vill inte gå ut i regnet och kräver kattlåda (jag säger nej) och spionen tycker att det är mitt fel att det regnar i hans öron! Rottekotten ligger nerbäddad i sängen just nu, där är det varmt... Jag asgarvade åt henne i natt, hon sov och vaknade och såg "något" framför sig och morrade. Jag hyschade och sa att det är nog någon utanför, inget att bry sig om. Hon reste sig långsamt upp, morrade mer, smög några steg och tokskällde på en leksak framför henne! Hamsterpipisen Cazper som hon brukar leka med och som hon själv lagt där! Hon kom på att det var Cazper och tystnade och tog den i munnen och satte sig hos mig och sa "du märkte inget, eller hur?". Nej. Nej inte alls Freya bus, jag märkte inget![]()
![]()
Avundsjuk!
Måste fylla på fryspizza-förrådet.
Och kanske köpa en mars bar.
AlltidJag antar att vi snackar om kungen bland fryspizzor, Oetkers Spenat&Ricotta?![]()
Ja här var det inget spöke hon såg för en gångs skull utan sin egen leksak som hon plötsligt tyckte såg skum utGrannens gamla schäfer kunde gå ut i grovköket med viftande svans och se så glad ut, vända och komma in igen och då hörde man att ytterdörren stängdes fast den var stängd, det hände så ofta så ingen tog någon notis om det fast när en leksaksbrandbil började åka runt på golvet i grovköket en kväll fast batterierna var urtagna då tyckte dom att det var lite läskigt.
Helt normalt för henneSitter hemma med förkylning. Inte ofta jag har det, men trist är det. Feber och sånt. Bättre i dag än i går dock, då orkade jag inte vara uppe mycket alls. Har inte jobbat i går eller i dag, röd dag i morgon och jobbar på fredag om det fortsätter framåt.
Jag och vildhundarna är trött på kylan dock, rottekotten vill inte gå ut i regnet och kräver kattlåda (jag säger nej) och spionen tycker att det är mitt fel att det regnar i hans öron! Rottekotten ligger nerbäddad i sängen just nu, där är det varmt... Jag asgarvade åt henne i natt, hon sov och vaknade och såg "något" framför sig och morrade. Jag hyschade och sa att det är nog någon utanför, inget att bry sig om. Hon reste sig långsamt upp, morrade mer, smög några steg och tokskällde på en leksak framför henne! Hamsterpipisen Cazper som hon brukar leka med och som hon själv lagt där! Hon kom på att det var Cazper och tystnade och tog den i munnen och satte sig hos mig och sa "du märkte inget, eller hur?". Nej. Nej inte alls Freya bus, jag märkte inget![]()
![]()