Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det inte bättre med en smartklocka du kan styra med rösten?
Vad ska jag med en sådan till? Vad ska jag styra den till? Jag har en smartklocka, billig variant som kollar sömn, blodtryck, steg och puls och det är lite sisådär med den, men jag kan se tiden, digitalt är det på den, fult. Kan säkert göra mer men vad ska jag ha en sådan till?

Jag skulle eventuellt få talande klocka som hjälpmedel om det är det du tänker på, men de är praktiska, men inte snygga.

Funderar på hur vi ska hålla gräset kort runt bikupan i sommar. Jag är allergisk och visar liksom inte chansa på att de inte sticker mig. De kanske blir arga när jag kommer med trimmern..

Upptäckte att salladen jag köpte i går som såg så fin ut på utsidan var genomrutten på insidan, så skulle skriva till kundtjänst om det.
Autocorrect hjälpte mig på slutet så det blev "MvH Vetekaka" :banghead:

Såg jag det innan jag skickade? Nix.
Nåja jag hoppas någon på kundtjänst kan få sig ett skratt, eller fniss, eller sån där blåsa genom näsan när något är lite kul-grej.:D

Upptäckte att salladen jag köpte i går som såg så fin ut på utsidan var genomrutten på insidan, så skulle skriva till kundtjänst om det.

Nåja jag hoppas någon på kundtjänst kan få sig ett skratt, eller fniss, eller sån där blåsa genom näsan när något är lite kul-grej.:D
För roligt :rofl:

Som när pojkvännen skrev till banken och ville ha en för-ifylld blankett. Det han egentligen bad om var en "förgylld blankett". Bankkvinnan svarade att hon hade skrattat högt 😂

Blev väckt av kompis som ringde 11:35 :bag:
Sa inget och försökte spela vaken, tror det fungerade 😅

Tog sen tag i dagen och började röja i barnets rum, kul när det syns skillnad! Nu lunchpaus.
Jag tycker det är lite roligt att det är en sådan där inbyggd "social reflex"... i alla fall hos mig. Det spelar ingen roll om jag svarar i telefonen klockan tre på morgonen, om någon frågar "Oj, förlåt, väckte jag dig?" är svaret ALLTID "Åh, nejnej, jag var vaken!" 😅

Drabbades av sinnessjuk ångest och har legat i soffan under en filt ett par timmar.
Blev en reaktion på kombinationen att den som lovat hjälpa mig att köra flyttlass, nu plötsligen kläcker ur sig att hen inte har tid med det längre, och att jag fyller år imorgon. Hatar att fylla år. Än mer sedan pappa gick bort (vi delade födelsedag, så det blir bara ännu mer saknad..) + åldersnoja pga fyller jämnt. :wtf:

Önskar att jag kunde strunta i dagen. Men sonen har planerat i månader hur han ska fira mig, så ja..

Har hunnit med att köpa skor (herregud vad dyr den här fotproblematiken har varit för mig) handla städgrejer till mamma, handla ny sallad, klaga på sallad, städat köket och nu gjort djuprengöring av badrummet.

Nu ska jag vänta lite medan duschmunstycket ligger i blöt innan jag kan slutföra badrummet. Ligger just nu i soffan men kom på att det vore bättre att göra yoga. Men nu kommer jag ju inte upp härifrån 🙄

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och råd
  • Valp 2026

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat