Hahaha ja den är också finTyckte den andra var superfin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha ja den är också finTyckte den andra var superfin!
Vad ska jag med en sådan till? Vad ska jag styra den till? Jag har en smartklocka, billig variant som kollar sömn, blodtryck, steg och puls och det är lite sisådär med den, men jag kan se tiden, digitalt är det på den, fult. Kan säkert göra mer men vad ska jag ha en sådan till?Är det inte bättre med en smartklocka du kan styra med rösten?
För roligtUpptäckte att salladen jag köpte i går som såg så fin ut på utsidan var genomrutten på insidan, så skulle skriva till kundtjänst om det.
Autocorrect hjälpte mig på slutet så det blev "MvH Vetekaka"
Såg jag det innan jag skickade? Nix.
Nåja jag hoppas någon på kundtjänst kan få sig ett skratt, eller fniss, eller sån där blåsa genom näsan när något är lite kul-grej.![]()
Jag vaknade av att min pojkvän messade mig ”sover du än?Blev väckt av kompis som ringde 11:35
Sa inget och försökte spela vaken, tror det fungerade
Tog sen tag i dagen och började röja i barnets rum, kul när det syns skillnad! Nu lunchpaus.
Det har jag påbörjat. Blir potatis, grönsaker och kotlett. Är sur för att jag inte har vare sig svamp eller sparris.Kanske ska fixa en tidig middag.
Som när pojkvännen skrev till banken och ville ha en för-ifylld blankett. Det han egentligen bad om var en "förgylld blankett". Bankkvinnan svarade att hon hade skrattat högtUpptäckte att salladen jag köpte i går som såg så fin ut på utsidan var genomrutten på insidan, så skulle skriva till kundtjänst om det.
Autocorrect hjälpte mig på slutet så det blev "MvH Vetekaka"
Såg jag det innan jag skickade? Nix.
Nåja jag hoppas någon på kundtjänst kan få sig ett skratt, eller fniss, eller sån där blåsa genom näsan när något är lite kul-grej.![]()
Jag tycker det är lite roligt att det är en sådan där inbyggd "social reflex"... i alla fall hos mig. Det spelar ingen roll om jag svarar i telefonen klockan tre på morgonen, om någon frågar "Oj, förlåt, väckte jag dig?" är svaret ALLTID "Åh, nejnej, jag var vaken!"Blev väckt av kompis som ringde 11:35
Sa inget och försökte spela vaken, tror det fungerade
Tog sen tag i dagen och började röja i barnets rum, kul när det syns skillnad! Nu lunchpaus.
Det har jag påbörjat. Blir potatis, grönsaker och kotlett. Är sur för att jag inte har vare sig svamp eller sparris.
Den första var ursnyggVad tycker ni? Vilken är snyggast?
https://uropenn.se/klockset-black-oak-othello-svartguld-36-mm/
Eller denna:
https://uropenn.se/scotch-soda-dam-guld-metallband-ssw128c/
Eller i silver också.