Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Drabbades av sinnessjuk ångest och har legat i soffan under en filt ett par timmar.
Blev en reaktion på kombinationen att den som lovat hjälpa mig att köra flyttlass, nu plötsligen kläcker ur sig att hen inte har tid med det längre, och att jag fyller år imorgon. Hatar att fylla år. Än mer sedan pappa gick bort (vi delade födelsedag, så det blir bara ännu mer saknad..) + åldersnoja pga fyller jämnt. :wtf:

Önskar att jag kunde strunta i dagen. Men sonen har planerat i månader hur han ska fira mig, så ja..
Kanske kommer det kännas lite mindre jävligt när du ser hans glädje?

Nu är den klar @Mia_R

Detta är alltså ett överkast med yoyos av material som jag sytt annat i. Kommer vara ett kärt minne och extremt svårtvättat.

Bifogade filer

• IMG_7535.webp
    IMG_7535.webp
    405,1 KB · Visningar: 84
Funderar på hur vi ska hålla gräset kort runt bikupan i sommar. Jag är allergisk och visar liksom inte chansa på att de inte sticker mig. De kanske blir arga när jag kommer med trimmern..
Jag tycker att du ska delegera den uppgiften till maken :up:

Du ska inte chansa med en allergisk reaktion av bistick!! Det är faktiskt livsfarligt på riktigt :heart (jag är också allergisk, så jag vet hur illa det kan gå - ursäkta "domedagstonen" men jag menar det).

Jag tycker att du ska delegera den uppgiften till maken :up:

Du ska inte chansa med en allergisk reaktion av bistick!! Det är faktiskt livsfarligt på riktigt :heart (jag är också allergisk, så jag vet hur illa det kan gå - ursäkta "domedagstonen" men jag menar det).
Jag vet, jag vet. Man han behöver förmodligen också dräkt för han är livrädd att bli stucken.

Jag har jobbat med skadedjursbekämpning, bland annat geting. Inte jättebra när man är allergisk :rofl: Kommer ihåg när jag skulle ta ett bo på en vind, klättrade upp på stege med bidräkt, öppnade luckan och slet boet i tu. Getingarna var inte glada på mig då. Jag trillade baklänges ner för stegen. Himla tur att det inte var högt upp. Jag slutade kort därefter.

Har varit sugen på lax sedan typ förra veckan och hittade en hel halvsida färsk fisk i portioner på kort datum idag! Två fileér är nu i ugnen, och så var jag fantasilös och köpte lime/korianderris att ha till. Slängde in några körsbärstomater i ugnen också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och råd
  • Valp 2026

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat