Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svurit över min hyresvärd och slitit bort mitt staket. Hyresvärden har ju redan slitit bort en del och kört ner en annan andel av det med sin lastmaskin så.. Inte helt lätt att få bort resten på ett vettigt sätt när så mycket är förstört.. fått bort hälften iaf.

Sonen har börjat visa tecken på att bli sjuk, jag som var så glad att han verkade klara sig när jag var sjuk.. men tydligen inte.. 😫

Är väl skönt att bli lite friare? 🙂

Det är dock oerhört konstigt också efter att ha varit den fasta punkten så länge. Jag förstår precis känslan!

Exakt, det känns lite konstigt! Men självklart är jag glad att han har vänner så det är toppen!

Blir dock mest handfallen, har svårt för det här lite vaga ”jag drar till en kompis och kommer hem någon gång” :bag:

Vi får se om vi tar dit en liten båt, eventuellt köp av något större får vänta 😁
Jag vet inte om det finns förtöjning i bäcken fortfarande eller om man måste till hamnen nästgårds. 🤔 Men ja, det är trevligt med båt där. Och så har du cykel/gångstige genom skogen in till havsbadet alldeles intill ju. På vintern är den skoterled om jag inte missminner mig. Jag hoppas att du ska trivas. <3

Vem?
Ser spännande ut.
Mafune Gonjo

20260516_130209.webp

Gjorde flera häftiga verk i klarglas, bland annat två klänningar gjorda av glasbitar och tunna kedjor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka