Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla med din försäkring, det kan finnas i din försäkring att få samtal när sånt här händer. Då slipper man väntetider också.Tack för att du försöker hjälpa mig det uposkattasJag har vaknat vissa dagar med känslan av att livet inte är verkligt och att jag befinner mig i en parallell verklighet. Fick iallafall pratat med en psykolog på företagshälsovården som jag egentligen går hos för att bearbeta trauma efter blivit påkörd av en lastbil. Men vi kan inte fokusera på den traumabehandlingen just nu, så använder det till avlastande samtal om situationen. Hennes bedömning är att om jag går in i traumabehandling nu kommer det sänka mitt psykiska mående ytterligare.
Kolla med din försäkring, det kan finnas i din försäkring att få samtal när sånt här händer. Då slipper man väntetider också.
Alltså vad hände med denna dag?
Knappa 2h kvar men kommer nog inte hinna med allt som det ser ut nu. (Liten bukepaius)
var och klippte mig tyvärr inte nöjd men orkade inte ta diskussionen utan tänker att jag återkopplar i början på nästa vecka. Överlag är jag jättenöjd med salongen men nu är det 2 ggr på raken de inte fått till det så behöver få en liten dialog
Snart helg!
Trist när dom hittar fler fel som är trasiga.
Narkos har jag bara fått en enda gång och det var på den tiden när det kördes med eter, jag minns inget av det tack och lov men jag har fått det återberättat att jag vinglade som ett bättre fyllo och spydde som en räv efteråt.
Jaja, det som inte dödar det härdar.![]()
Bra du håller dig på mattan och följer Megaras exempel, inte klättra runt en massa!Hemma tidigt. Passade på att handla jordgubbar på vägen hem. Årets första färska
Katten sover på sin kattsäng i solskenet. Det är egentligen tid att hänga upp mina solcellslampor men tanken på att vingla på en stege tilltalar inte. Dessutom måste jag bära iväg en massa kartonger som legat där sedan de rev åvc with busshållplatsen.