Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försökte faktiskt skaffa Instagram förra året specifikt för att följa en uppfödare, men jag blev bannad innan jag hunnit klicka på någonting. Sedan försökte jag inte igen. 😅 Jag tycker det räcker med en plattform och något forum ändå.
Bannad? Hur lyckades du med det :confused: ?

Jag försökte faktiskt skaffa Instagram förra året specifikt för att följa en uppfödare, men jag blev bannad innan jag hunnit klicka på någonting. Sedan försökte jag inte igen. 😅 Jag tycker det räcker med en plattform och något forum ändå.

Bannad? Hur lyckades du med det :confused: ?

Exakt samma hände mig. Jag registrerade ett konto och fick det avstängt på grund av otillåten aktivitet innan jag ens klickat på något.

@Spelberoende är du gammal användare med nytt Nick? Tycker din stil känns bekant från tidigare år.... :angel:
Hur menar du nu,,,,,,,,,,,?:angel::D

Ja det är väl lika bra att erkänna, MacGyver lever i högönsklig välmåga, bygger grejer, bor i logen och är lika j*vla envis fortfarande :devil: men inte lika elak, jag är värre ☠️ eller bättre, eller hur man nu ska se på det hela.:p

Att nicket blev spelberoende beror på att jag numera spelar kyrkorgel och en kantor myntade det smeknamnet när hon fick reda på att jag byggt en egen digital kyrkorgel hemma i elektroniklabbet.:laugh:

Ja det är väl lika bra att erkänna, MacGyver lever i högönsklig välmåga, bygger grejer, bor i logen och är lika j*vla envis fortfarande :devil: men inte lika elak, jag är värre ☠️ eller bättre, eller hur man nu ska se på det hela.:p

Att nicket blev spelberoende beror på att jag numera spelar kyrkorgel och en kantor myntade det smeknamnet när hon fick reda på att jag byggt en egen digital kyrkorgel hemma i elektroniklabbet.:laugh:
Varför bytte du användarnamn?

Sedär ja! Jag tyckte väl att det var MacGyver andan jag kände igen ;)

Varför bytte du användarnamn?
Jag fick så mycket skit av vissa användare, även via PM så jag ledsnade helt och la ner buke och bad Gunnar avregistrera kontot. Dom användare som då angrep mig finns inte längre kvar och klimatet har blivit ett helt annat så därför kom jag tillbaks igen. Det finns dom som hängt med på fejjan så jag är inte speciellt okänd där.

Jag gissar pga att det gamla nicket hade hamnat för mycket i en hel del diskussioner. Även det nya har tagit bukepaus men är tillbaka igen.

Jag har alltid haft stort nöje av alla bilder som lagts upp men vi har käftat emot varandra en hel del många gånger med. Mitt smeknamn på honom är Uppfinnar-Jocke genom åren.
Jo men du och jag har ju aldrig "rykt ihop" på riktigt och du har ju aldrig skickat hat-PM som jag fick, det var då jag lackade ur rejält och försvann.

Jo men du och jag har ju aldrig "rykt ihop" på riktigt och du har ju aldrig skickat hat-PM som jag fick, det var då jag lackade ur rejält och försvann.
Nej, det har jag aldrig skickat till någon tror jag. :o

Jag tycker det är roligt att du kom tillbaka, det är ofta ganska underhållande att läsa dina inlägg och jag har alltid varit imponerad när du visat hur du byggt och fixat.

Om inte annat så avslöjar han sig när han pratar om sin gamla häst. ;)
Jag har lixom anat vem det kunde vara ett tag och tror ja bläddrade förbi nåt om Madame och tänkte att det måste ju vara han men så är jag nyfiken i en strut och behövde fråga...det finns en hel del härinne som bytt nick sist åren har jag märkt ;)

Försöker navigera i någon ny sfär. Haft krissamtal och på måndag ska vårdcentralens kurator ringa. Ska försöka få henne att hjälpa mig att boka tid till läkare. Har sån extrem huvudvärk när jag gör lite och sover fortfarande knappt något. Sen ska jag ringa min kiropraktor också och fråga om hon vill röra mig.
allt detta för en liten skit-hjärnskakning.

Rekommenderas inte.

Tack för allt stöd!

Nej, det har jag aldrig skickat till någon tror jag. :o

Jag tycker det är roligt att du kom tillbaka, det är ofta ganska underhållande att läsa dina inlägg och jag har alltid varit imponerad när du visat hur du byggt och fixat.
Det är mycket som hänt här sen sist, hela logen är renoverad och välisolerad och i den ryms nu maskinverkstan med svarvar, fräsmaskin och övriga verkstadsmaskiner, en avdelning med 2-pelarlyft för fordon och så elektroniklabbet samt panncentral som fanns här innan och som avslutning bostadsdelen, allt under samma tak med 20 grader varmt året runt. Sommarens jobb blir att byta brädpanel på framsidan, göra innertak på sista delen av logen som nu är kallförråd och isolera det på samma sätt. Här en före och efterbild på förra sommarens bygge, ny gavel på logen.
20250726_211638.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar