Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt att vara hemma ändå.
Hoppas att mina största arbetsuppgifter idag är att dricka mängder med te.

Har ridlektion imorgon kväll så hoppas kunna vara nedmonterad jag vilar järnet tills dess!

• Gilla
Reactions: Sel
Fått undan några krävande punkter på dagens "att göra" lista.
Regnar fortfarande här, sådär lagom med regn som kommer göra super för gräset :love:
Städa stallet och sadelkammaren står på listan kvar i dag. Jag rensar och det är alltid mer än vad man tror men jag har några fina saker som aldrig används så dax att rensa...så det kan ge lite plats åt nytt som behövs :angel:

Någon mer som får upp denna reklamen?
D undrade vad jag kikade på egentligen igår 😂

Bifogade filer

• Screenshot_20260503_223730_Samsung Internet.webp
    Screenshot_20260503_223730_Samsung Internet.webp
    45 KB · Visningar: 39
Har hamnat lite på sidan av ett stort arbetsrelaterat drama, på nivån att man kan tro att det handlar om dagisbarn och inte vuxna människor. Eller så har jag helt missat vad som hänt.

Vi ska ha något sorts krismöte efter lunch, får se vad som händer 🤷‍♀️

Varit på VC för att få kardiologremiss då jag ska screenas för ärftligt hjärtproblem.
Inget att anmärka på mer än att jag har låg vilopuls, fick frågan om jag tar något som sänker pulsen men det är troligtvis bara bevis på att min träning funkat som den ska. Kommer vi under 40 börjar vi oroa oss 😅

• Gilla
Reactions: Sel
Är fortfarande öm i knäet sedan voffan kraschade in i det med full fart igår. Små 27-kgs mallar hinner få upp en hel del fart på korta sträckor och när de inte ser matte alls gör det ont att få leder böjda åt fel håll. :o
Jag har en bekant som har en tjänstehund, en schäfer stor som en björn som han brukar bussa på mig, springa ifrån den går inte och eländet fixar först ett krokben och sen sitter ena tassen i ryggen och tänderna i nacken och blicken säger "ha, jag tog dig" och sen blir det brottning med mycket morr och tänder lite här och var, vi har skitkul när vi träffas.:laugh: När vi sen fikar ska jycken ligga vid mina fötter och gärna somna med tänderna runt ena benet så inte buskompisen smiter utan att han märker det, han är för jäkla go det "lilla" livet.:heart

Har hamnat lite på sidan av ett stort arbetsrelaterat drama, på nivån att man kan tro att det handlar om dagisbarn och inte vuxna människor. Eller så har jag helt missat vad som hänt.

Vi ska ha något sorts krismöte efter lunch, får se vad som händer 🤷‍♀️
Två personer är osams, oklart varför. Folk har flyttats runt i olika team.
Väldigt oklart ändå men fick i alla fall veta vem som jobbar var just nu 😅

Jag och min kollega jobbar i alla fall på som vanligt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat