Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*Hoppas kunna vara medSkönt att vara hemma ändå.
Hoppas att mina största arbetsuppgifter idag är att dricka mängder med te.
Har ridlektion imorgon kväll så hoppas kunna vara nedmonterad jag vilar järnet tills dess!
Första säsongerna är fantastiska. Den senaste är eugh...Börjat titta på Euphoria. Oklart om jag pallar.. Men den verkar ju bra.
Jag har en bekant som har en tjänstehund, en schäfer stor som en björn som han brukar bussa på mig, springa ifrån den går inte och eländet fixar först ett krokben och sen sitter ena tassen i ryggen och tänderna i nacken och blicken säger "ha, jag tog dig" och sen blir det brottning med mycket morr och tänder lite här och var, vi har skitkul när vi träffas.Är fortfarande öm i knäet sedan voffan kraschade in i det med full fart igår. Små 27-kgs mallar hinner få upp en hel del fart på korta sträckor och när de inte ser matte alls gör det ont att få leder böjda åt fel håll.![]()
Två personer är osams, oklart varför. Folk har flyttats runt i olika team.Har hamnat lite på sidan av ett stort arbetsrelaterat drama, på nivån att man kan tro att det handlar om dagisbarn och inte vuxna människor. Eller så har jag helt missat vad som hänt.
Vi ska ha något sorts krismöte efter lunch, får se vad som händer![]()