Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En av mina bekanta tycker att det är bortkastade pengar att gå till chiropraktorn, han kan knappt gå, sitta eller stå och har svårt att sova pga. värk i ryggen och kroppen men det är viktigare att kunna köpa grejer och filament till 3D-skrivaren än att få bort värken tydligen.Nedräkningen tills jag ska till naprapat för att få hjälp med ryggen!
Kl 17 kom ett sms. Ny tid 14e maj. Vilket skämt.Väntar på samtal från VC. 15.15 skulle de ringa. Tur ändå jag fått ”första hjälpen” av Företagshälsan. Tänkte jag kunde få hjälp av kuratorn att också få en väg in till en läkare för jag kan inte jobba heltid.
Men då behöver ju kuratorn ringa som avtalat.
Dags att byta VC?
Det står på regionens hemsida vilka som tillhör dem och vilka som är privata.Kl 17 kom ett sms. Ny tid 14e maj. Vilket skämt.
Hur vet man om en vårdcentral är kopplad till ”regionen” och inte helt privat?
Tack! Visst kan man skriva sig på en vårdcentral i en annan region än den man bor i?Det står på regionens hemsida vilka som tillhör dem och vilka som är privata.
Som @dobbis !Har suttit med support på chat i över 1,5 h för att försöka laga min dator. Stackars, stackars Navjyot, som hen heter, som med en ängels tålamod guidar mig teknik-retarden.
Jag haaatar datorer! Vill bara kasta ut den genom fönstret och elda upp skiten!![]()
Visst kan man det!Tack! Visst kan man skriva sig på en vårdcentral i en annan region än den man bor i?