Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nedräkningen tills jag ska till naprapat för att få hjälp med ryggen!
En av mina bekanta tycker att det är bortkastade pengar att gå till chiropraktorn, han kan knappt gå, sitta eller stå och har svårt att sova pga. värk i ryggen och kroppen men det är viktigare att kunna köpa grejer och filament till 3D-skrivaren än att få bort värken tydligen.:meh:
Han har blivit en GGG, alltså grinig gammal gubbe och tror att värktabletter ska fixa låsningarna i ryggen.

Väntar på samtal från VC. 15.15 skulle de ringa. Tur ändå jag fått ”första hjälpen” av Företagshälsan. Tänkte jag kunde få hjälp av kuratorn att också få en väg in till en läkare för jag kan inte jobba heltid.
Men då behöver ju kuratorn ringa som avtalat.
Dags att byta VC?

Väntar på samtal från VC. 15.15 skulle de ringa. Tur ändå jag fått ”första hjälpen” av Företagshälsan. Tänkte jag kunde få hjälp av kuratorn att också få en väg in till en läkare för jag kan inte jobba heltid.
Men då behöver ju kuratorn ringa som avtalat.
Dags att byta VC?
Kl 17 kom ett sms. Ny tid 14e maj. Vilket skämt.
Hur vet man om en vårdcentral är kopplad till ”regionen” och inte helt privat?

Köpte några naglar från köp- och säljsidan på fb och tydligen blev polisen misstänksamma men nä inget otillåtet här 😂.(nagelmaffian 😂😂).Fick ju 4 paket/brev idag så de blev väl misstänksamma 😂

Senast ändrad:
  • Förvånad
Reactions: Sel
Har suttit med support på chat i över 1,5 h för att försöka laga min dator. Stackars, stackars Navjyot, som hen heter, som med en ängels tålamod guidar mig teknik-retarden. 🙈
Jag haaatar datorer! Vill bara kasta ut den genom fönstret och elda upp skiten! 🤯

Hemma, kallt och regnigt imorse, strålande solsken och varmt nu. Kom hem till en hungrig katt som snart ska få middag. Även jag ska inmundiga mat tror jag.

• Gilla
Reactions: Sel
Så säger den gode Navjyot att jag måste ladda ner en grej som tar 30 min/1 h och att jag ska återkomma när det är klart. Så ska de i supporten hjälpa mig vidare. Får en länk att klicka på så att vi kan fortsätta med all info sparad. KANON!
När jag 20 min senare klickar på länken har de stängt för dagen. Waaaaah! 🤯 Har fan inte tid att lägga hela dagen imorgon med på att sitta och larva mig här. Med chat som översätter som Google Translates fulla kusin.

Kan påverkat humöret att jag lagt 2,5 h på att leta efter någon jäkla sladd som både sambo och jag ska ha varsin av men som inte finns i någon låda, väska, skåp etc i HELA HUSET. Och inte finns på Elgiganten vid oss..
Nu går jag ut till hästarna och lugnar mig. Innan jag får ngt att självantända med blicken/energin. 😅

Ok dag. Varken mer eller mindre.
Köpte det sista till pappas present efter jobbet. Och joggat.
Nu sitter jag i badrock och väntar på att tvättmaskin nummer två ska bli klar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat