Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar ihärdigt på att Räv ska kliva upp så jag kan kolla till honom. Han har blivit så skygg sedan vi flyttade hit. Kliver helst inte upp förrän jag gått och lagt mig, så brukar bli så att jag går och lägger mig och efter en stund kliver jag upp för att kolla till honom.

Jobbat och fixat stallet. Har haft en utmärkt jobbhelg men nu är jag ledig i två dagar. Min enda tvådagarsledighet på sex veckor så jag ska inte klaga :D
Har ätit kvällsmat, duschat och packat upp. Ska nog se Paradise hotel och kanske ta lite choklad.

Någon mer som får upp denna reklamen?
D undrade vad jag kikade på egentligen igår 😂
1777926089551.webp

Muskotnöt? mysko lol

Borde börja fundera på sängen. Kollegan är bortrest igen så jag har morgonpass och börjar sju istället för nio ett par veckor (därför mycket lång dag idag, nästan tio timmar), men imorgon är det heldat uppe på mountainbikestället och det är rätt avslappnat så jag kan nog ta lite tid på mig och leta reda på en ny bok att lyssna på först...

Rätt värdelöst att vakna 03:40 när klockan ringer 07 idag. Nåja, uppdaterat min profil på LinkedIn så länge och nu ska jag försöka slumra om den tid som är kvar. 🥱

Var till en för mig ny naprapat igår, känns inte som att det har lindrar mina problem alls :cry: vet dock inte om det beror på att det var värre än vanligt eller om jag inte passade ihop med hen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat