parellikusken
Trådstartare
Yes! Satte Asiens huvudstäder!
Nu är nästa Oceanien.. Ogillar ö-nationer.
Nu är nästa Oceanien.. Ogillar ö-nationer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver få ro i både själen och kroppen annars kommer du att gå sönder på riktigt, ja jag vet, lätt att säga men ibland blir det inte så men planen ska iallafall vara att detta.Jag som ska upp 04:45 för att hinna till jobbet och plåga mig där hela dagen. När den här tabletten slutar verka vaknar jag och tar nästa.![]()
Barbacka är härligt, speciellt om man är på samma "frekvens". Jag använde aldrig sadel eller träns till Madam (ägde inte ens ett träns)Lunchhö behövdes idag i det kalla men mycket välbehövliga regnet efter en promenix och före ett litet dressyrpass barbacka på ridbananhärliga häst att rida
. Pållan var dock mer nyfiken på fölis snarare än att plaska runt i det blöta underlaget. Så skönt ändå att fölet föddes i det fina och torra vädret och inte I detta.
Ett tag sen vi behövde elda både fm och kväll men idag var det allt tillräckligt ruggigt och till esc gott med ett par varma mackor, te och lite gott.
Ja jag älskar att känna kontakten med hästen och bäras fram utan en sadel mellan ossBarbacka är härligt, speciellt om man är på samma "frekvens". Jag använde aldrig sadel eller träns till Madam (ägde inte ens ett träns)men det gick fint ändå och vi gick aldrig skilda vägar när vi var ute och gjorde trakten osäker trots massor med bus och galna upptåg.
![]()
Fegis, jag hade inte ens ett snöre om halsen, blir mycket roligare så när man möter andra i skogen, vi var så tighta så vi tom. tänkte likadant och tänkte jag "vi tar den vägen idag" "hörde" jag "jahapp". Känslan kan aldrig beskrivas, den måste upplevas.Ja jag älskar att känna kontakten med hästen och bäras fram utan en sadel mellan oss. Hihi träns vill jag ha iaf haha
Gråkallt men jag tänker på det gamla ordspråket "april och maj våt och kall, fyller bondens lador all" och ser odlingsåret med tillförsikt nu när regnet äntligen kommer, för mig får det gärna regna i 3 veckor för inget regn = ingen mat och sinande brunnar.Regn regn.
Hunden tvärvägrade att gå ut. Behöver koppla och släpa ut honom,inställer för att sömndryucken släppa ut honom i lina.
Själv fryser jag och behöver duscha inför resa till lilla staden. Blir nog bättre när jag skärpt till mig, kissat hunden i koppel och tänt i pannan. Suck.
Jo jag vet, kraschar lite hela tiden nu men lyckas jag bara sova så kan jag plåstra ihop skärvorna tillfälligtvis mellan gångerna.Du behöver få ro i både själen och kroppen annars kommer du att gå sönder på riktigt, ja jag vet, lätt att säga men ibland blir det inte så men planen ska iallafall vara att detta.![]()