Så långt har jag inte kommit i planeringen än, jag vill bara ha mer platsVad ska du göra med alla rum?
Fyra kan jag greppa, vardagsrum, sovrum, ateljé och gästrum. Men två rum till?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så långt har jag inte kommit i planeringen än, jag vill bara ha mer platsVad ska du göra med alla rum?
Fyra kan jag greppa, vardagsrum, sovrum, ateljé och gästrum. Men två rum till?![]()
Så går det när jag överlåter planering och inköp till makenOj, det skulle aldrig hända här! Så fort vi öppnar ett nytt paket kaffe läggs kaffe till på inköpslistan! Allvarliga saker...![]()
Haha, jag hade ett möte nu i veckan med en kund som ska bygga en ny arena. Platschefen bjöd alla deltagare på kaffe men jag förklarade att jag dessvärre aldrig lärt mig tycka om det.Meh. Inget kaffe hemma
Åh, vilken lyx med oboy!Haha, jag hade ett möte nu i veckan med en kund som ska bygga en ny arena. Platschefen bjöd alla deltagare på kaffe men jag förklarade att jag dessvärre aldrig lärt mig tycka om det.
Då gick han ut i köket, och kom tillbaka med ett glas oboy till mig![]()
Håller med. Och så ska rummen STÄDAS också...Vad ska du göra med alla rum?
Haha, jag hade ett möte nu i veckan med en kund som ska bygga en ny arena. Platschefen bjöd alla deltagare på kaffe men jag förklarade att jag dessvärre aldrig lärt mig tycka om det.
Då gick han ut i köket, och kom tillbaka med ett glas oboy till mig![]()
Själv tänker jag att något motsvarande en liten 3a hade varit perfekt. Sovrum, vardagsrum och litet arbetsrum. Förstår inte vad jag ska med fler rum till. Jag tittar dock främst på små hus, inte lägenheter (jag skulle dö av att bo i lägenhet igen)Så långt har jag inte kommit i planeringen än, jag vill bara ha mer plats![]()
Jag var jättenöjd!Åh, vilken lyx med oboy!![]()
Och jag skulle aldrig vilja hålla på med trädgårdsskötsel så lägenhet är perfekt för migSjälv tänker jag att något motsvarande en liten 3a hade varit perfekt. Sovrum, vardagsrum och litet arbetsrum. Förstår inte vad jag ska med fler rum till. Jag tittar dock främst på små hus, inte lägenheter (jag skulle dö av att bo i lägenhet igen)![]()
Inom loppet av 4 minuter...
spöregn
hagel
upphåll med sol
uppehåll utan sol
nu börjar det regna igen...
bara storm och snö som saknas nu så har vi alla årets årstider på en dag....![]()
Och där kom stormen! Jisses håll i hatten!
Inväntar snön nu![]()
Utanför Halmstad, ja i dag är vädret minst sagt väldigt upp och nerHm… nu vet jag inte var du bor men jag kanske ändå ska hålla mig inne idag då
(Jag fick även SMS från Telia i morse att det väntas oväder??)