Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis ätit frukost. Nu ska jag städa lite innan det är dags att åka till jobbet. Försöker tänka positivt men är mest lockad att ligga hemma och äta choklad :rofl: Ska också se till att handla mat på vägen hem, för imorgon kommer närmsta vännen hit och då vill jag inte behöva inleda med att handla :D Vi ska gå på äventyr runtom i stan, vännen ska på anställningsintervju och vi ska ha en allmänt fin helg ihop. Ska även flytta på min akvarieställning så att jag får in mitt skrivbord här. Sedan kan jag äntligen börja fixa med bilder, sy och även testa att göra smycken av pärlor som jag fått för mig att testa nu.

Själv tänker jag att något motsvarande en liten 3a hade varit perfekt. Sovrum, vardagsrum och litet arbetsrum. Förstår inte vad jag ska med fler rum till. Jag tittar dock främst på små hus, inte lägenheter (jag skulle dö av att bo i lägenhet igen) :p
Och jag skulle aldrig vilja hålla på med trädgårdsskötsel så lägenhet är perfekt för mig 😁 Men du har väl fortfarande hundar? Då kan jag verkligen förstå nyttan med trädgård 👍

Kollat min historik på Spotify och nu lyssnar jag på min lista med mina favoriter under åren med Spotify.
Och jag fattar ingenting 🤣
Flera av låtarna jar jag aldrig ens hört och det är massa låtar som jag aldrig någonsin haft i några listor.
De band och artister jag faktiskt lyssnar på är inte ens med förutom någon enstaka låt.
Väldigt många skulle dock passa in på mina kompisar 🙄
Jag känner mig hackad 😒🤣

Allt det gula på verandan har nu fått två strykningar :up: !! Snart, snart får jag se hur det blir med den röda färgen!

Ska chansa och hänga ut tvätt. 0, 0.2 eller 2 mm - undrar vilken av prognoserna som har rätt?? Hoppas - för tvättens skull - att det är yr!

Inom loppet av 4 minuter...
spöregn
hagel
upphåll med sol
uppehåll utan sol
nu börjar det regna igen...

bara storm och snö som saknas nu så har vi alla årets årstider på en dag.... :cautious:

Och där kom stormen! Jisses håll i hatten! :eek:

Inväntar snön nu :cautious:

Hm… nu vet jag inte var du bor men jag kanske ändå ska hålla mig inne idag då :rofl:
(Jag fick även SMS från Telia i morse att det väntas oväder??)

Promenerat med sonen på cykel, bort till kvigorna. Nya för året, alla utom en. Den tvekade lite men kom sedan galopperande när den kände igen sonen. 😍🥹 Han är the little cow whisperer typ. 😅❤️

Tänt en brasa inne, lika bra att göra slut på veden nu innan flytten, och det är rejält råkallt så det passade bra!

Packat ett par kartonger och passat på att rensa hårt i de skåp jag tömt. Här ska inget onödigt flyttas med!

Stickat vidare på min tröja, blev äntligen klar med bålen igår så nu är det bara ärmarna kvar, det körde gå fort! Dvs om garnet räcker, för det räknade jag inte på innan utan körde bara. 😆 Nå, jag gör väl en längre mönsterstickning i ärmslutet annars bara. Inte hela världen. 🤷🏻‍♀️

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Lämplig kattras?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat