Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså banktjänstemän är inte så bra på service
Visst måste de ha en support likväl som andra??

Nu får vi hoppas det håller i sig så också! Hon mår i alla fall toppen just nu Jag tycker det är lite roligt att det är en sådan där inbyggd "social reflex"... i alla fall hos mig. Det spelar ingen roll om jag svarar i telefonen klockan tre på morgonen, om någon frågar "Oj, förlåt, väckte jag dig?" är svaret ALLTID "Åh, nejnej, jag var vaken!"![]()
De slåss mycket också?![]()
Jag har ju alltid varit min egen verkstad och detta bestämde jag mig snabbt för eftersom jag såg hur "ärlige Harrys bryt och bänd" och "AB Spett och slägga" lagade sönder kundernas bilar och nu har jag skruvat i 50 år, både på egna och andras fordon och maskiner utan att få en enda reklamation, ska man skruva på andras grejer ska man vara lika noggrann som om det var ens egna prylar.Nu är bilen fixad igen. Sist den var inne skulle de byta fläktremmen, visade sig dock snart att den inte var spänd.. Så problemet med att bilen skrek kvarstod. Så nu har den varit inne för att de skulle spännan remmen.
Men sedan ska den in på ett annat ställe på tisdag för att fixa det som verkstaden nere i Göteborg förstörde på den.
Roligt med bilar.
Lugn bara, du kommer inte att märka förvandlingen innan det är för sent, se hur det gick för mig bara för det började med sommarstuga på landet när jag var nyfödd och slutade som lantis med fötterna så långt nerkörda i myllan som det bara går och det går aldrig att ta sig ur det träsket.Stoppa mig innan jag börjar bära haremsbyxa.
Jag menar att de på banken måste kunna ha nån att ringa om de inte vet?Min bank har en jättebra kundservice, som dessutom är tillgänglig på telefon dygnet runt (avdelningarna för t ex bolån och investeringar har typ kontorstider, dock).
Mina mjölkpaket tenderar också bli dyra,Skulle äta bea idag men vitvinägerna var slut, åkte till Ica..........dom vinägerna kostade mig 217kr![]()
![]()