Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde också göra det men skjuter på det tills helgenSökt lite fler jobb, gäller att passa på när motivationen finns.
Jag blev biten av en hund och virade om en handduk, tänkte fortsätta promenaden.... Ringde min syster och frågade om det räckte med plåster. Hon vrålade NEJ så det ekade mellan mina öron. Ringde en kollega och frågade samma och fick samma svar och så fick jag skjuts sent på kvällen till akuten och blev sydd.Sitter på närakuten. Det eländiga fingret hade inte slutat blöda i morse. Ringde vc men de hade inga rider och tyckte pga diabetesen att jag borde åka till närakuten.
Där de konstaterade att det borde sytts men nu är försent så förhoppningsvis kan de limma. Nästa gång ska jag åka in direkt sa ssk torrt när jag sa ingen åker in en söndagskväll för ett finger. Iaf känner jag mig inte så sjåpig och som en hypokondriker nu.
Det är hemskt att vara sjukskriven och gå hemma, verkligen fruktansvärt. Fick reda på idag att jag kommer få vänta ytterligare flera månader innan jag kan komma igång med arbetsträning. Sjukt jobbigt.Ska testa börja jobba halvtid imorgon tänkte jag. Fått tid på onsdag hos sjukgymnasten som ska vara bra!
I förmiddags hade jag så tråkigt så det var hemskt. Tänker på folk som går hemma hela dagarna, fy fan vad psyket åker neråt. Nu har jag handlat och hjärnan är slut. Så så mycket pallar den.
Men halvtid är väl 4 timmar om dagen, det bör jag lösa. Vi får väl se.
Jag skulle försöka mig på att baka med surdeg och blandade enligt konstens alla regler, det var bara att glömma för dinkelvete och surdeg är totalt inkompatibla. Eftersom jag har lite dinkelvete (600 kg) att göra av med och egen kvarn blåvägrar jag att köpa annat mjöl så nu blir det på traditionellt vis med jästbolaget som jästleverantör.Halverat högen med surdegar nu efter lunch. Nu ska jag leta långt långt nere i mitt inre för att se om jag kan hitta drivkraften att fixa resten också.
Typiskt oss hästfolk, bönder och hillbillys, och blöder det igenom plåstret finns det ju silvertejp och funkar inte det drar man på en plasthandske så man inte blodar ner omgivningen.Jag blev biten av en hund och virade om en handduk, tänkte fortsätta promenaden.... Ringde min syster och frågade om det räckte med plåster. Hon vrålade NEJ så det ekade mellan mina öron. Ringde en kollega och frågade samma och fick samma svar och så fick jag skjuts sent på kvällen till akuten och blev sydd.
Jag tänkte att plåster ju är bra![]()