Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom har iallafall en border control värd namnet och inga svängdörrar som vi haft här.NEJ! Australiens är inte "också"!Australien är första och riktiga
HEJA AUSTRALIEN!!![]()
Det som inte dödar det härdar.Haha herregud får mig att tänka på när jag skulle flytta till Brighton för att plugga.
Såg att favoritbandet spelade i Perth. Detour? Detour!
Jag, två väskor på 23kg vardera och inget hotellrum ens. Fick som tur var sova på ett som en kompis inte använde för de skulle bila hem till Glasgow istället.
Dagen efter bestod av 13h på Megabus (billigaste rövigaste bussen) och sen två timmar buss från London till Brighton.
Men det gick det med!![]()
Det kommer, fast du kan som sagt få vänta några år. Jag blev lurad tros att jag gjorde allt rätt och han var korkad som gav mig både namn och pnr så han dömdes att betala tillbaka och KF drev in skulden varje månad när han fick lön efter några år.Har inga som helst förhoppningar om att få tillbaka pengar.
Det är bara en hämnd
Det låter bra.Det kommer, fast du kan som sagt få vänta några år. Jag blev lurad tros att jag gjorde allt rätt och han var korkad som gav mig både namn och pnr så han dömdes att betala tillbaka och KF drev in skulden varje månad när han fick lön efter några år.
Du är lika prioriterad som alla andra. Det rörde sig om mindre pengar för min del, 6000 kr, men jag var inte den enda som blev lurad utan det blev en grupptalan och mycket pengar totalt sett som skulle betalas tillbaka, men de kom.Det låter bra.
Tvivlar dock ändå. Det är ingen jättesumma - en månads pension. Mycket för mig men lite för medelsvensson. Jag kanske inte är så prioriterd.
De har ju så mycket meeeeer!Dom har iallafall en border control värd namnet och inga svängdörrar som vi haft här.
Jag skulle också vilja besöka men absolut inte bo där. Sånt extremt väder typ överallt! Puh!De har ju så mycket meeeeer!Ett underbart land! Önskar besöka det någon gång, trots min ormfobi, men vad gör man inte för favoritlandet
Underbar dialekt också till skillnad mot den där @Sel bor
![]()
![]()
Nej, en SKADEanmälan kan väl aldrig SKADA...Funderar på att skicka in en skadeanmälan för mitt finger till Folksam. Det kan aldrig skada tänker jag.
NEJ! Inte sexig, dialekten i Australien är sexigJag skulle också vilja besöka men absolut inte bo där. Sånt extremt väder typ överallt! Puh!
Sedan är dialekten charmig men kamratlig. Skottskan kan vara charmig och sexig.![]()