Introducera mig!Vilket innebär att om jag ska komma hem måste mina föräldrar komma och bo här under tiden, för de går an!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Introducera mig!Vilket innebär att om jag ska komma hem måste mina föräldrar komma och bo här under tiden, för de går an!![]()
Ett riktigt bra basecamp skulle det bli för dig.Introducera mig!
Ett riktigt bra basecamp skulle det bli för dig.![]()
![]()
Du får timea det lagom till någon typ av Highland Games eller enormt bröllop så att du får se hur de tar sig ut i kilt innan du bestämmer dig.
Jag måste spara ihop så jag nångång kan åka dit och titta lite!
Som Doritos, fast bättre!Skar en massa rabarber på förmiddagen, och nu kommer jag inte ifrån lukten. Duschat och bytt kläder, men känner fortfarande lukten av rabarber hela tiden.
Jag håller på att bli tokig.
Ser personalen på Biltema mig brukar dom lotsa kunder med knepiga frågor till mig, det är många som fått en aha-upplevelse och en lösning av mig fast roligast var när jag skulle köpa cement på Jem&Fix och pallen stod en trappa upp i ställaget och ingen av dom som jobbade den dan kunde köra truck, jävlar vad jag rattade truck och levererade och lastade åt kunderna, när chefen fick höra det tog han reda på mitt telefonnummer utifall att och jag har blivit inringd 2 gånger, det händer bara när det är semester att det blir kris.Jag brukar få frågan i butiker "jobbar du här?" typ 2-3 gånger om åretnågon vecka sen i en matbutik, fick dåligt samvete i efterhand för att jag inte hjälte till
![]()
Var ligger Crieff?Du får timea det lagom till någon typ av Highland Games eller enormt bröllop så att du får se hur de tar sig ut i kilt innan du bestämmer dig.![]()
Ska inte du vila o sova? Marsch i säng!Var ligger Crieff?
Jo jag är i sängen men vaknade (som vanligt). Behöver lära mig mig om scottish galenskapSka inte du vila o sova? Marsch i säng!
Östan om sol, västan om måne?Var ligger Crieff?
Jag anmäler mig också som frivillig kattvakt...men jag kom just på att du har andra små husdjur som jag inte skulle uppskatta lika mycketVilket innebär att om jag ska komma hem måste mina föräldrar komma och bo här under tiden, för de går an!![]()
Har inga som helst förhoppningar om att få tillbaka pengar.Det kan ta några år men de håller koll och gör utmätningar så fort det kommer in något om personen lyckas få en inkomst.