Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött, trött och tröttast.
Först terapeutbesök, lite smått irriterad och frustrerad som smög ut, tjurig på mig själv och min dumhet. Sedan jobb där tröttheten slog på och jag gäspade 4321 gånger i rad innan jag gav upp och flexade ut en timme tidigare än min arbetstid. Smet i väg till affär som hade min klocka som jag fått i present av sonen, köpte den och bytte batterier på två andra så nu har jag tre fungerande (fyra med smart klockan) som fungerar och kan skifta mellan. Sonen stöttar mitt klocksamlande till fyllo!

Handlade sedan på Hemköp och tog bussen hem igen, han till och med på samma biljett som jag använde från jobbet och ner till centrum!

Hundarna har fått sitt och jag har vilat som vanligt sådana här dagar. Funderar på att se serie. Typiskt att det är en vecka kvar till avsnitt av From!

Min klocka är snygg :D
Namnlös.webp

Både jag och vovve har ätit middag. Hoppas att min huvudvärk ska släppa lite nu när jag fått i mig näring. Om den gör det ska jag nog spela en stund, men har inte bestämt vad än.

Trött, trött och tröttast.
Först terapeutbesök, lite smått irriterad och frustrerad som smög ut, tjurig på mig själv och min dumhet. Sedan jobb där tröttheten slog på och jag gäspade 4321 gånger i rad innan jag gav upp och flexade ut en timme tidigare än min arbetstid. Smet i väg till affär som hade min klocka som jag fått i present av sonen, köpte den och bytte batterier på två andra så nu har jag tre fungerande (fyra med smart klockan) som fungerar och kan skifta mellan. Sonen stöttar mitt klocksamlande till fyllo!

Handlade sedan på Hemköp och tog bussen hem igen, han till och med på samma biljett som jag använde från jobbet och ner till centrum!

Hundarna har fått sitt och jag har vilat som vanligt sådana här dagar. Funderar på att se serie. Typiskt att det är en vecka kvar till avsnitt av From!

Min klocka är snygg :D
Visa bifogad fil 185529
Följer också From....en vecka är lång tid :angel:

Släppte ut islänningarna i sin hage och mötte grisarna igen med den sjukt stora svarta galten (han är fan i storlek med en shetlandsponny :cautious: ), sjukt fint att se att stoet taggar till och rusar utan att tveka fram mellan mig och den stora galten och blockerar inte bara först hans väg mot mig utan går sedan utmed staketet och vägrar släppa in honom i hagen, hon är allt bra fin den där tjejen :love: she is a keeper :love::heart

Eller hur! Väldigt lång tid! Så många frågor efter varje avsnitt, precis som de andra säsongerna! Men det är en bra serie!
verkligen! Jag gillar hur den är så oförutsägbar...så fort man listat ut något , tror man så vänder det snabbt !

@parellikusken hur går det med Seterra? Jag försökte mig på flygplatser… kan ganska många men det var supersvårt!
Har just nu fastnat på Afrikas huvudstäder. Lyckas inte riktigt få nordvästra sidan att fastna.
Tog en liten paus på ett par dagar för att lära mig huvudstäderna i delstaterna i USA, vilket fungerar nu.

Är bästa sättet att mota bort kvällsångesten på!

Har tvättat skorna ifall jag skulle vilja ta av dem på tåget. 😅 Samt förhört mor och far angånde de personliga "är du verkligen svensk????" frågorna.

Tittar på Stand By Me och fnissade åt "I´m kind of hungry, who got the food?" och så har ingen med det, typiskt 12åringar :D Får fortsätta i morgon känner jag, sängen ropar mitt namn!

• Hjärta
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat