Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår inte riktigt hur du menar, men jag kan ställa mig från liggandes på rygg utan att använda händerna. Problemet är bara att jag blir så yr att det blir platt fall efteråt. Jag kommer vara att vrak innan jag fyllt 45Hrm. Har sett antal filmer på Instagram som visar kvinnor som sätter sig, och reser sig igen, från stående utan att använda händerna. Det MÅSTE man tydligen kunna annars blir man ett fysiskt "vrak" när man är 80. Jag vågar inte ens testa! Och jag tycker ändå att jag är helt normalrörlig!!
Svårt att förklara, och jag tror att det finns ett par olika varianter. Men man tar sig ner från stående utan att sätta i händerna. Och sedan reser man sig från sittande tillbaka till stående utan att ta hjälp av händerna. Jag tycker att speciellt komma ner känns jätteläskigt...Jag förstår inte riktigt hur du menar, men jag kan ställa mig från liggandes på rygg utan att använda händerna. Problemet är bara att jag blir så yr att det blir platt fall efteråt. Jag kommer vara att vrak innan jag fyllt 45![]()
Det gör väl alla upp o ner i soffan, eller?Svårt att förklara, och jag tror att det finns ett par olika varianter. Men man tar sig ner från stående utan att sätta i händerna. Och sedan reser man sig från sittande tillbaka till stående utan att ta hjälp av händerna. Jag tycker att speciellt komma ner känns jätteläskigt...![]()
Om jag kommer ihåg rätt är det upp och ner från sittande på golvet det handlar om.Det gör väl alla upp o ner i soffan, eller?
Aha! Då är jag nog rökt,tror jag.Om jag kommer ihåg rätt är det upp och ner från sittande på golvet det handlar om.
Från soffan, ja. Men detta handlar om att sätta sig på golvet och sedan upp igen.Det gör väl alla upp o ner i soffan, eller?
Samma här, kunde innan jag slet sönder foten.Aha! Då är jag nog rökt,tror jag.
Jag var tvungen att prova, det går med en del gnäll och den trasiga menisken gör ont vid upp.Från soffan, ja. Men detta handlar om att sätta sig på golvet och sedan upp igen.