Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör jag också, min favoritfilm som jag sett oftare än någon annan! SÅ bra varenda gång!Älskar den filmen![]()
Testade också (man blir ju nyfiken…). Det var ju plättlätt.![]()
Själv är bästa dräng och "kan inte" det finns det ingenting som heter, då menas istället "vill inte".Då har jag fixat inkommande vatten. Klart irriterande att jag vet att jag har både rör och verktyg men inte hittar det utan fick köpa nytt för en dm rör.![]()
Jag fick hem brev om att ta test, flyttat till ny region men gjorde test i höstas som visade noll. Tog ett nytt test vara för att, skit nervös fast jag fick provsvar på förra i november. Var inget nu hellerNu är cellprovet taget och väntan på resultatet börjar. Aldrig haft cellförändringar, men nojar alltid lite ändå.
Testade också (man blir ju nyfiken…). Det var ju plättlätt.![]()
För den här gamla tanten är det inte plättlätt, men jag klarade i alla fall det något så när...Japp, här med![]()
Skräddare upp o knän ner annars hade min rumpa fått ta den smällenFör den här gamla tanten är det inte plättlätt, men jag klarade i alla fall det något så när...
Men gör ni så här, eller använder ni knäna som stöd?
- Start standing: Cross your legs loosely and stand upright.
- Sit down: Without using your hands, knees, arms, or the side of your legs, lower yourself to a cross-legged sitting position.
- Rise up: From there, stand back up the same way — ideally without support.
Jag gjorde som det står. Korsade fötterna, ner till skräddare, sedan bara upp igen. Gjorde tre gånger på raken nu medans jag höll i telefonen. Verkligen inga problem alls.För den här gamla tanten är det inte plättlätt, men jag klarade i alla fall det något så när...
Men gör ni så här, eller använder ni knäna som stöd?
- Start standing: Cross your legs loosely and stand upright.
- Sit down: Without using your hands, knees, arms, or the side of your legs, lower yourself to a cross-legged sitting position.
- Rise up: From there, stand back up the same way — ideally without support.
Otroligt...Jag gjorde som det står. Korsade fötterna, ner till skräddare, sedan bara upp igen. Gjorde tre gånger på raken nu medans jag höll i telefonen. Verkligen inga problem alls.![]()