Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte björkpollen som syns mest, det är högst troligt från tall eller gran.
Du ska väl inte säga något om läskiga bilderInte lika läskig bild, tack. Det känns som att man kan landa på taket och typ överleva, kanske.![]()
Förutom tomatsoppa och ris (eller ris och tomatsoppa) så rekommenderar jag numera min köttfärspaj med getost och andra grejer i!Mat i ugnen då jag inte har tid att stå vid spisen o jönsa, men nu är i alla fall 2 nya plasttaks"bitar uppe, bara 9 kvar o 7 att ta bort.
Tomatsoppa och risFörutom tomatsoppa och ris (eller ris och tomatsoppa) så rekommenderar jag numera min köttfärspaj med getost och andra grejer i!Jag är hungrig nu igen men pajen är slut, det är ett aber känner jag!
Vi har redan haft den diskussionenTomatsoppa och ris![]()
Du ska väl inte säga något om läskiga bilder![]()
![]()
![]()
Ber om ursäkt om jag orsakat något dödsfall så här inpå helgen. Jag kunde ju väntat med det till måndag morgonJag brukar i alla fall lägga in en spoiler, och mina dör mina liksom inte av!
Äsch, du vet vad jag menar!Ber om ursäkt om jag orsakat något dödsfall så här inpå helgen. Jag kunde ju väntat med det till måndag morgon![]()
Äh, vegetarian ingår nästan i konceptet lesbisk.Har nu lite gröna slingor.... och jag tror att en riktigt snygg dam på lokala Sainsburys flirtar med mig, men i sann lesbiansk anda har jag tvivlat i drygt ett år. Hon är trevlig, men både nykterist och vegetarian och rätt intensiv.
Alternativt vill hon också gärna ha grönt hår och vill gärna att folk ska komma förbi och träffa hennes katter.![]()
Vad spännande ändå!Har nu lite gröna slingor.... och jag tror att en riktigt snygg dam på lokala Sainsburys flirtar med mig, men i sann lesbiansk anda har jag tvivlat i drygt ett år. Hon är trevlig, men både nykterist och vegetarian och rätt intensiv.
Alternativt vill hon också gärna ha grönt hår och vill gärna att folk ska komma förbi och träffa hennes katter.![]()
Sant i och för sig!Äh, vegetarian ingår nästan i konceptet lesbisk.![]()
Spännande vet jag inte, men rart i alla fall. Om jag har rätt.Vad spännande ändå!
Alltid fint att känna som lite omtyckt.Sant i och för sig!Hon så rätt chockad ut när jag var jättenöjd över mitt fynd av fyra paket lammfärs för någon månad sedan.
Nu är jag inte alls intresserad av vare sig flirt eller relation, men om jag har rätt är det ju lite trevligt på något vis. Lite lagom.![]()