Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig så jävla stressad, scammern har skickat ett nytt paket till mig med leveranstid om 14 dagar på nya falska varor. Så nu sitter jag i telefon hos polisen, på min jävla födelsedag. Fan jag åker snart ner till malmö och knackar på den jävelns dörr själv :rage:
Han skulle behöva träffa ett par av killarna som tidigare jobbade hos Baltic inkasso, "du förstår inte vad dom säger men du förstår vad dom menar" stod det på deras slogan. Sånt där agerande gör mig så inih. förbannad.:rage:

Jag vill att de uppfinner liknande till oss människor!
Elände om de sitter på ryggen och man bor ensam. Tveksam till att det går att lära hunden ta bort dem
Det funkar till människor också "har jag hört".:angel:
Jag fick tipset av en veterinär och sen nämnde hon sådär i förbigående att även lopphalsband funkar så hon ville sätta på mig ett sånt. :rage:

Ja vi är alltid i luven på varann, det började den dan för massor av år sen när hon försökte sätta tjur-ring i näsan på mig när jag vände mig om. :D:laugh:

Jag har beställt men det har inte kommit än. Just nu är ju det största problemet alla fästingar som dom drar in med pälsen som sen faller av hemma. Häromnatten hade jag 6 stycken som kröp runt i sängen. Inte konstigt jag sover dåligt på nätterna :cautious:
Du vet att du kan köpa motsvarigheten till bravecto receptfritt på apoteket?

Har landat in på hotellet och testar mina nya supertuffa hängslebrallor :love:
20260530_174339.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat