Det är bara för mesarNä!!
Man snackar med nån bekant som har skylift.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bara för mesarNä!!
Man snackar med nån bekant som har skylift.
Jag har inte egna barn men det värker i hela mig.Nej hon hade fått kalla handen från vården, men bara att komma på tanken att göra så?!![]()
Jag fick påknackning av två civilklädda poliser en gång, de letade efter grannen på tredje våningen egentligen och undrade om jag visste om han var hemma, och lite annat. Jag visste inget så de skulle gå upp helt enkelt, men några sekunder senare knackade det igen - och en av dem påpekade att jag hade nyckeln i låset på ytterdörren.Som när jag skulle ha hembesök från en biståndshandläggare om att få boendestöd, och mina nycklar satt kvar på utsidan av dörren när hon kom![]()
Det är livsfarligt att sätta sig.Bläh, jag skulle aldrig ha satt mig ned när jag kom hem. Nu tar det emot att masa sig ut med kisse, men väl ute brukar det ju ordna sig.
Sådär, nu har jag lämnat det sista lasset kartonger. Nu röja resten och tvätta golvet, och tvätta av soffan. Sedan moppa golvet - helst i natt när inte grannen under märker när det droppar
Du handmatar dom väl inte? Det får man iiiinte göra "för då blir dom nafsiga" har jag hört hur många gånger som helst vilket är 100% lögn. En hästägare i grannens stall har för sig det så när jag besöker stallet har hennes häst och jag bestämt att då får han morotsbitar bakom ryggen på migPå ridskolan. Sista för terminen. Alltid så väldigt vemodigt.
Lyssnar på fåglarna. Ska snart gå in och se om det finns lite hästar att pussa på. Har också med mig äpplen![]()
Droppar ditt moppvatten ner till grannen?
Väntar på teorilektion för körkort. Jag och alla bebisar. Hatar att vara 30+ och ta körkort...
Runt golvet på balkongen är det ett öppet område alldeles vid balkongräcket. När jag moppar hur försiktig jag än är så riskerar jag att det droppar ner på grannens balkongräcke.
Eller hur! Jag var så duktig med hundarna och är lite glad att kisse tvingar mig upp nu.Det är livsfarligt att sätta sig.
Man kommer inte upp sen
Min farmor var 74 när hon tog körkortMorfars syster var 43![]()
![]()