Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gick en promenad i regnet och köpte mig en sallad. Trevligt ändå förutom att kassören tydligen inte hälsade på mig utan enbart pratade med sin kollega+ kunden efter. Konstigt beteende men orkar inte låta det förstöra något idag:)

Blir att beställa medicin i morgon också så i veckan kommer både ett sådant paket och ett paket till hundarna med bland annat bajspåsar och två leksaker (en bläckfisk). Det är ju inte så att de har många redan.... :angel:

Det blev ett hörnfäste till snigelstaketet också, min teori om designen funkade.:up:
20260523_235815.webp

Måste ha varit något hallaballo i kväll. massa amerikanare kör förbi, man hör baslådan på 1 km håll och ljuddämparen på 500m håll,kanske Olstorp eller motorträff

Gick en promenad i regnet och köpte mig en sallad. Trevligt ändå förutom att kassören tydligen inte hälsade på mig utan enbart pratade med sin kollega+ kunden efter. Konstigt beteende men orkar inte låta det förstöra något idag:)
Det där händer mig också någon gång ibland i mataffären. Jag kan tycka att det är lite märkligt, men tycker inte att det är något att bry sig speciellt mycket om. Ibland blir ju folk distraherade av något annat och glömmer vad de borde göra.

Hade plan att börja skriva på det sista provet som vi har den 1 juni, och det är faktiskt precis det jag sitter och gör :) . Sedan tänkte jag måla på verandan en stund också. Men först får jag hålla i med skrivandet en stund :) !

Trött idag. Somnade sent och vaknade tidigt. Men det går bra.
Varit en bra helg, riktigt trevligt.

Har lite huvudvärk, druckit för lite.

Lite sliten efter nattens körning och lagomt kul att parkera släpet i regnet mellan en container och ett annat släp, i mörkret. 🙄

Nu ska jag kolla ringtryck, tanka, hämta släpet och åka och pussa på hästarna och låta hundarna springa av sig lite innan jag lastar och kör till huset igen.

Räknar med att stanna och vila efter vägen men bra om jag hinner några mil medans det är ljust fortfarande. 👍🏻

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Lämplig kattras?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat