600 kronor var per månad och hushåll. Alltså närmare 20 tkr per månad600 kr/vad? Månad? År? Möte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
600 kronor var per månad och hushåll. Alltså närmare 20 tkr per månad600 kr/vad? Månad? År? Möte?
Då blir det nog billigare med månadskort än enkelbiljetter för min del igen.From 1 juni ska tydligen regeringen halvera kostnaden på månadskortet,om jag läst rätt i aftonbladet
Bjöds ni på öl?Dag två av veckan avklarad.
Rolig vecka men det har gått bra.
Vi hade kommundag med sjuorna. Då går vi runt till olika jobb och får information om det. Hemtjänst, bibliotek, IT och familjecentral var de ställen som min grupp besökte. Vi bjöds öl bra presentationer och kloka ord.
På eftermiddagen var jag med min åtta.
Tittade på hockey period 2 och 3 när jag kom hem. Sverige spelar verkligen inte bra.
Sett på veckans avsnitt av Tracker och nu ska jag se på ett avsnitt eller två av The Finder.
Men va i hela friden! Nej det gjorde vi verkligen inte! Men kanske autokorrekt har bjudits på det?Bjöds ni på öl?![]()
Det skulle vara helt okej för mig. Vi har väldigt låga boendekostnader som det är idag.600 kronor var per månad och hushåll. Alltså närmare 20 tkr per månad
Tycker det ser ut som en snok. Slank kropp, gult vid ögat men varför skulle den vara helsvart?Visa bifogad fil 185803
Är det en huggorm eller en snok? Tycker den har lite gult vid ögat men den är ju inte helsvart.
Hm... snokar är alltså inte helsvarta? Visste jag inte.Tycker det ser ut som en snok. Slank kropp, gult vid ögat men varför skulle den vara helsvart?
Typisk snok, bla lång smal svans, rund pupill, ljus bukVisa bifogad fil 185803
Är det en huggorm eller en snok? Tycker den har lite gult vid ögat men den är ju inte helsvart.
Snok, kallas även vattensnok eller vanlig snok, är en ormart vanlig över stora delar av Europa. Grundfärgen varierar vanligen från gröngrå till brun. Oftast har snoken små mörka prickar längs ryggen, och nästan alla individer har vita eller gula fläckar på vardera sida av nacken. WikipediaHm... snokar är alltså inte helsvarta? Visste jag inte.
Så vacker! Förra sommaren hade jag en blå huggorm i hästhagen, ville helst inte hade den där men det gick tydligen bra. Däremot hade jag också en svart snok i stallet som var aggressivVisa bifogad fil 185803
Usch, vi hade också en blå huggorm i hästhagen förra sommaren. Shettisen fnös och hoppade undan så hon verkade fatta var det var för något!Så vacker! Förra sommaren hade jag en blå huggorm i hästhagen, ville helst inte hade den där men det gick tydligen bra. Däremot hade jag också en svart snok i stallet som var aggressiv, det har jag inte upplevt tidigare.
När alla hästar skulle ha pass träffade jag en häst som inte släppte ut mig ur boxen. När skulle gå lindade den halsen runt mig och föste in mig igen. Mysig upplevelseTrots att jag är en sto-människa (ju rödare desto roligare)har jag träffat hingstar som haft det där lilla extra.
Grannens som bet dom han inte gillade drog in mig i boxen och ville ha ett enskilt samtal man mot man,
vi busade alltid med varann och en annan grannes hingst ville hålla handen när vi skulle gå nånstans.
![]()
medianlön för aktuell befattning?Hemkommen från intervjun, ska återkomma med löneanspråk. Tycker sånt är så himla svårt!
Klokt av henne. Mina killar verkade också förstå och häll avstånd. Den var dock väldigt vacker i sån blåa färg!Usch, vi hade också en blå huggorm i hästhagen förra sommaren. Shettisen fnös och hoppade undan så hon verkade fatta var det var för något!