Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dag två av veckan avklarad.
Rolig vecka men det har gått bra.
Vi hade kommundag med sjuorna. Då går vi runt till olika jobb och får information om det. Hemtjänst, bibliotek, IT och familjecentral var de ställen som min grupp besökte. Vi bjöds öl bra presentationer och kloka ord.
På eftermiddagen var jag med min åtta.
Tittade på hockey period 2 och 3 när jag kom hem. Sverige spelar verkligen inte bra.
Sett på veckans avsnitt av Tracker och nu ska jag se på ett avsnitt eller två av The Finder.

Dag två av veckan avklarad.
Rolig vecka men det har gått bra.
Vi hade kommundag med sjuorna. Då går vi runt till olika jobb och får information om det. Hemtjänst, bibliotek, IT och familjecentral var de ställen som min grupp besökte. Vi bjöds öl bra presentationer och kloka ord.
På eftermiddagen var jag med min åtta.
Tittade på hockey period 2 och 3 när jag kom hem. Sverige spelar verkligen inte bra.
Sett på veckans avsnitt av Tracker och nu ska jag se på ett avsnitt eller två av The Finder.
Bjöds ni på öl? 😅

20260526_193811.webp

Är det en huggorm eller en snok? Tycker den har lite gult vid ögat men den är ju inte helsvart.

Så vacker! Förra sommaren hade jag en blå huggorm i hästhagen, ville helst inte hade den där men det gick tydligen bra. Däremot hade jag också en svart snok i stallet som var aggressiv :eek:, det har jag inte upplevt tidigare.
Usch, vi hade också en blå huggorm i hästhagen förra sommaren. Shettisen fnös och hoppade undan så hon verkade fatta var det var för något!

Trots att jag är en sto-människa (ju rödare desto roligare):angel::p har jag träffat hingstar som haft det där lilla extra.:heart Grannens som bet dom han inte gillade drog in mig i boxen och ville ha ett enskilt samtal man mot man,:laugh: vi busade alltid med varann och en annan grannes hingst ville hålla handen när vi skulle gå nånstans.:heart
När alla hästar skulle ha pass träffade jag en häst som inte släppte ut mig ur boxen. När skulle gå lindade den halsen runt mig och föste in mig igen. Mysig upplevelse

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat