Girighet straffar sigJag kommer att få ett problem märkte jag ikväll, jag kommer inte att få in all ved i vedboden ens om jag travar med skohorn.
Visa bifogad fil 185850
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Girighet straffar sigJag kommer att få ett problem märkte jag ikväll, jag kommer inte att få in all ved i vedboden ens om jag travar med skohorn.
Visa bifogad fil 185850
Tidigare har det bara pratats om att ha jeans eller svarta byxor, så jag har tagit för givet att det är långbyxor som gäller. Men så såg chefen mig byta om till shorts efter jobbet och sa att det var helt ok att jobba i shorts också om jag vill. Så, nu ska det shoppas arbetsshorts Jag är så AAAVUNDSJUUK!Fick idag veta att vi får ha shorts på jobbet![]()
Tidigare har det bara pratats om att ha jeans eller svarta byxor, så jag har tagit för givet att det är långbyxor som gäller. Men så såg chefen mig byta om till shorts efter jobbet och sa att det var helt ok att jobba i shorts också om jag vill. Så, nu ska det shoppas arbetsshorts
Ser mycket(!) fram emot det, för jag avskyr långbyxor. De shorts jag har privat är dock lite väl korta för att de ska kännas ok att ha på jobbet, eller så är de mjukisbyx-shorts. Nu kollar jag på längre jeansshorts eller arbetsbyx-liknande varianter.
Nej Sörmlänning men grannen har bekanta i Östergötland så därför vet jag detta.Är du östgöte?
Det är ryssens fel alltihop, och Trumps, det är i förebyggande syfte för ingen vet om skotare, skördare eller timmerbilar kommer att gå nästa år och han som kör timmerbil har samma "problem", han har inte bara fyllt vedboden utan carporten också. Det har redan aviserats nerdragningar om soppan fortsätter stiga, världen är galen och styrs av galna män.Girighet straffar sig![]()
Har ännu varmare hemma, men där går det att öppna fönster! På jobbet har jag inget fönster och det känns som ventilation inte fungerar allsmärker redan när jag kommer att luften är dålig.
Avundsjuk med NanneJag är så AAAVUNDSJUUK!![]()
![]()
Jag förstår digJag är så AAAVUNDSJUUK!![]()
![]()