Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fått sår mellan lilltån och nästa tå igen (det har blivit varmare och jag måste ju ha skor på hela dagen), och det har stört mig drygt en vecka eller så - men nu hittade jag en bortglömd burk med Fyra Ess hund/hästsalva! Jag räknar med att vara totaltåterställd när jag vaknar imorgon. Bästa grejen för ungefär allt ju! :D

Jag sitter och lyssnar på fågelkvitter och funderar på vad för sorts fåglar det är. Har vaknat ur en mardröm där jag blev jagad och alltid funnen. Det var en mördare med specifik grymma metoder men det värsta var nog att alltid bli funnen, aldrig kunna koma undan, alltid vara i hans grepp. Obehagligt! Körde sådan där övning om vad jag heter, var jag ärm vilket år det är osv för att få hjärnan att släppa den när jag vaknade, hela kroppen var i flyktläge ju.

Blir svårt att sova nu så antar jag får göra något istället.

Jag har fått sår mellan lilltån och nästa tå igen (det har blivit varmare och jag måste ju ha skor på hela dagen), och det har stört mig drygt en vecka eller så - men nu hittade jag en bortglömd burk med Fyra Ess hund/hästsalva! Jag räknar med att vara totaltåterställd när jag vaknar imorgon. Bästa grejen för ungefär allt ju! :D
Jag har en ännu bättre som vi köpte i Egypten när A blivit solbränd. Det är en baby salva med zink, olivolja och ricinolja. Läker fan allt på nolltid! Använder den både till oss och hästen. När syrran åkte till Egypten här om året fick hon beställning på att köpa hem mer :D

Sitter på trappan och äter frukost :love:
1000009564.webp

Det här med dagar hit och dit är inget jag gillar men självklart firar jag min mamma.
Hon som trots att jag har varit vuxen länge gör allt för mig och min syster.
Alla har inte samma tur i mammalotteriet.
Dessutom är vi helt överens om att vi firar med Elitloppet på tv hela dagen.😉

Väcktes av sonen som fixat frukost på sängen. Dessutom hade han varit ute och plockat blommor, ritat ett kort och målat en tavla som han slagit in i present till mig.
Jag har verkligen världens finaste unge! 😍🥹

Nu ska jag roa mig med att fota diverse sadelhängare och dylikt och lägga ut på marketplace.

Har slöat hemma men nu är det slut med det. Ska ta undan torr tvätt, fixa stallet, handla mat, gå PW, laga mat, duscha inklusive tvätta håret, föna och rulla håret, packa till morgondagens övertidsjobb och se på sport :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka