Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lunchdags
Hungrig
Men jag har exakt noll procent intresse av att ge mig ut på stan och sitta och äta själv.
Nåväl. Äta bör man...

Förbi närbutiken och handla bla mer planteringsjord och lite lunch att ta med till stallet och efter en promenad lite massage för häst; lite konstig apprat som vibrerar sa pållan och klådan på mig efter vibrationerna 😆😄.

Jag har 4 fast det bara skulle vara två 🙈
Och jag skulle inte ha nån efter att fjordan vandrat över regnbågsbron men så damp det ner en socialt missanpassad individ och jag fick inte välja själv och eftersom jag är som jag är blev det ingen förlovning utan giftermål direkt, jag fick inte bestämma ett skvatt och dessutom blev jag styvfar åt hennes dotter tills dottern flyttade ut. :D
Olivia.webp

Och jag skulle inte ha nån efter att fjordan vandrat över regnbågsbron men så damp det ner en socialt missanpassad individ och jag fick inte välja själv och eftersom jag är som jag är blev det ingen förlovning utan giftermål direkt, jag fick inte bestämma ett skvatt och dessutom blev jag styvfar åt hennes dotter tills dottern flyttade ut. :D Visa bifogad fil 186110
Du påminner mig om en man jag mötte för länge sedan, men då måste du ha bott i östergötland för det...?

Och jag skulle inte ha nån efter att fjordan vandrat över regnbågsbron men så damp det ner en socialt missanpassad individ och jag fick inte välja själv och eftersom jag är som jag är blev det ingen förlovning utan giftermål direkt, jag fick inte bestämma ett skvatt och dessutom blev jag styvfar åt hennes dotter tills dottern flyttade ut. :D Visa bifogad fil 186110

Är det du på bilden? :) varför har jag fått för mig att du är en tjej/kvinna 😄. Ja jo kanske för vi är de dominerande på forumet förstås 😅

Har totalt kört fast på en jobbgrejj så fick be kollegan att hjälpa mig tänka...får se om vi löser det under dagen eller inte 😅

Ska snart ta lunchrast och rida unghästen en kortis på banan. Hon har inte förstått grejjen med att bli riden på banan än så tar det i små och positiva doser 🥰

Klokt! När min var unghäst var jag på ridbanan max ett pass/vecka. Det är så viktigt att utbilda dem ute när de är unga slynglar 😁😊

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat