Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har 4 fast det bara skulle vara tvåHur många hästar har du?![]()
Been there, done thatJag har 4 fast det bara skulle vara två![]()
Allt beror på skitponnyn ärligt talat som pajar alla normala koncept för att fungera med andra hästar.Been there, done that![]()
Och jag skulle inte ha nån efter att fjordan vandrat över regnbågsbron men så damp det ner en socialt missanpassad individ och jag fick inte välja själv och eftersom jag är som jag är blev det ingen förlovning utan giftermål direkt, jag fick inte bestämma ett skvatt och dessutom blev jag styvfar åt hennes dotter tills dottern flyttade ut.Jag har 4 fast det bara skulle vara två![]()
Du påminner mig om en man jag mötte för länge sedan, men då måste du ha bott i östergötland för det...?Och jag skulle inte ha nån efter att fjordan vandrat över regnbågsbron men så damp det ner en socialt missanpassad individ och jag fick inte välja själv och eftersom jag är som jag är blev det ingen förlovning utan giftermål direkt, jag fick inte bestämma ett skvatt och dessutom blev jag styvfar åt hennes dotter tills dottern flyttade ut.Visa bifogad fil 186110
Och jag skulle inte ha nån efter att fjordan vandrat över regnbågsbron men så damp det ner en socialt missanpassad individ och jag fick inte välja själv och eftersom jag är som jag är blev det ingen förlovning utan giftermål direkt, jag fick inte bestämma ett skvatt och dessutom blev jag styvfar åt hennes dotter tills dottern flyttade ut.Visa bifogad fil 186110
Har totalt kört fast på en jobbgrejj så fick be kollegan att hjälpa mig tänka...får se om vi löser det under dagen eller inte![]()
Ska snart ta lunchrast och rida unghästen en kortis på banan. Hon har inte förstått grejjen med att bli riden på banan än så tar det i små och positiva doser![]()
Knappt, har en kvar som är utlånad till ridskola.@kolblakkur Har du någon häst kvar ?