Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se det från den ljusa sidan, snart finns det nån lerpöl du kan rulla dig i, eftersom alla hästar älskar det måste det ju vara världens grej.Regn regn o mera regn, det har hållt på mest hela tiden sen 12 tiden i natt.
Så är mitt kontor också. Jag skriver en anmälan varje gång jag får huvudvärk av den dåliga luften, vilket är typ tre av fyra dagar i veckan.Mitt kontor har så dålig luft, det var tex dålig luft redan när jag kom i måndags. Det är tydligen helt normalt här. Jag är helt slut någon timme innan jag slutar, men blir något klarare i huvudet efter jag slutat jobba.ändå känner jag att det kommer luft ur ventilationen
Haha låter som ett rimligt spontanköp ändå!Fick precis hindra maken från att spontanköpa en husbil
Alltså, jag vill också ha husbil. Men inte just nu. Och helst en som inte är uringul.
Funderar på att anmäla, måste ta reda på hur. Problemet är att jag sitter på ett kontor ingen annan från företaget sitter på.Så är mitt kontor också. Jag skriver en anmälan varje gång jag får huvudvärk av den dåliga luften, vilket är typ tre av fyra dagar i veckan.
Vi sitter två pers därinne och kan inte öppna fönstren. Härligt![]()
Ursäkta ett asgarv - men uringul...Fick precis hindra maken från att spontanköpa en husbil
Alltså, jag vill också ha husbil. Men inte just nu. Och helst en som inte är uringul.
Kanske scannar efter malmfyndigheter med magnetometer? Grattis, snart har du en gruva som närmsta granne.En knallröd helikopter har svept fram och tillbaka vid mitt hus. På så låg höjd att den med nöd och näppe klarade trädtopparna.
Jag blir ju nyfiken,Vad söker de efter när den flyger fram och tillbaka på ett så litet område. Vem använder knallröd helikopter av det större slaget?
Nix.Kanske scannar efter malmfyndigheter med magnetometer? Grattis, snart har du en gruva som närmsta granne.![]()